1396-12-02 11:02
1300
0
50756
در اولین جلسه هیات مدیره انجام شد:

تعیین هیئت رئیسه و مسئولین کارگروه های خانه مطبوعات گلستان

در اولین جلسه هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات گلستان وحید عرب احمدی رئیس ، جواد عموزاد نایب رئیس و هادی علمدار به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان انتخاب شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ اولین جلسه هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان گلستان با هدف انتخاب هیئت رئیسه و تعیین مسئولان کارگروه های چهار گانه ظهر امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه برگزار شد .

در این جلسه ابتدا موسی "جرجانی" رئیس سِنّی جلسه اظهار کرد : انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان به خوبی برگزار شد و انتخاب هیئت مدیره جدید بار سنگینی بر روی دوش ما گذاشته چرا که مطالبات به زمین مانده قشر خبرنگار زیاد است و باید همه ما آستین را بالا زده و برای انجام اقدامات شایسته برای اصحاب رسانه پیشقدم شویم .

جرجانی گفت : یکی از مهمترین کارهایی که می توان در این راستا انجام داد راه اندازی خانه مطبوعات شمال کشور و کسب تجربیات ازرشمند استانهای دیگر است که در راستای تکریم خبرنگاران و دستیابی به راه حل های مشکلات خبرنگاران چه کار کرده اند .

بعد از سخنان رئیس سنی جلسه رای گیری برای انتخاب 5 عضو هیئت رئیسه انجام شد که به ترتیب "وحید عرب احمدی" رئیس ، "جواد عموزاد" نایب رئیس ، "حمیدرضا محمد یاری" منشی و دبیر جلسات و "سمیه مرادقلی" نیز به عنوان خزانه دار معرفی شدند .

ضمن اینکه "هادی علمدار" با کسب اکثریت آراء به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان گلستان از طرف هیئت مدیره انتخاب شد .

همچنین "علی اصغر سلیمانی" مسئولیت کارگروه های عضویت و رفاه و معیشت و "موسی جرجانی" مسئولیت کمیته آموزش و حل اختلاف را بر عهده گرفتند .

مقرر شد مسئولیتها در خانه مطبوعات سالانه و چرخشی باشد تا از توانمندی همه اعضا استفاده شود ، همچنین از پتانسیل سایر خبرنگاران برای بخش های مختلف نظیر ورزش ، عکاسان و .. نیز بهره گیری شده و کار ثبت خانه نیز در اولویت هیئت مدیره باشد .

همچنین اعضای هیات مدیره و مدیر خانه در جهت تکریم خبرنگاران و احترام به این قشر دلسوز متعهد شدند در قبال انجام وظایفی که در خانه انجام می دهند دستمزد دریافت نکنند .
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.