1396-09-01 12:47
1885
0
46843
یادداشت حسن بیارجمندی در پی پیروزی جبهه مقاومت ؛

یک نفر از ۳۱۳ نفر و جهاد یک امت/ سردار قاسم سلیمانی نماد سرباز جهانی ظهور

فرمانده ای بدون لباس نظامی، بدون حمل سلاح و ابزار و ادوات مدرن نظامی، با چهره ای خندان و انسان دوستانه، ساده زیست و بدون هرگونه تشریفات مرسوم نظامی، مردمی، دارای روابط صمیمی و عاطفی با اقوام و مذاهب مختلف در منطقه است . حقیقتا او را باید نماد یک نفر از ۳۱۳ نفر دانست که جهان تشنه و منتظر ظهور موعود آن است .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه، طی مطلبی نوشت : در ۶ سال گذشته در عرصه جهانی موضوعی به اندازه " تحولات کشورهای سوریه و عراق " بعنوان شاهرگ های اصلی قلب تپنده غرب آسیا (ام القری جهان اسلام- ایران اسلامی) و تمدن نوین اسلامی در شرف ظهور آن مورد توجه و واجد اهمیت نبوده است ؛ بنحوی که به اذعان کارشناسان حوزه روابط بین الملل، نتایج این تحولات بعد ازموافقت‌نامه سایکس-پیکو (Sykes–Picot Agreement) بطور مستقیم بر نظم نوین دیگری برحسب اراده های حاکم و پیروز این میدان شبه جنگ جهانی سوم اثر خواهد گذاشت و سرنوشت نه یک یا دو کشور بلکه جهان اسلام و آینده آن در قرب ظهور رقم را خواهد زد.

جبهه مقاومت اسلامی به امامت امت امام خامنه ای از آغاز فتنه استکبار جهانی در سرزمین شامات و بعد عراق و نیز در برابر رخنه ایادی کفر، نفاق و دامن زدن به یک جنگ نیابتی خانمانسوز درونی تحت حمایت و هدایت « شیطان بزرگ »، بصیرانه و متعهدانه تشکیل و با بهره مندی از « هژمونی نرم » ام القرای جهان اسلام در طول این دوره نسبتا طولانی دلیرانه ایستاد و مقاومت کرد و علیرغم فراز و نشیب های فراوان، از کیان امت پاسداری و اکنون نیز این پیروزی را برای امت محمد(ص) به ارمغان آورد .

* سلیمانی ؛ خنثی کننده بزرگترین پروژه های اسلام هراس و اسلام ستیز

در این راه نقش" قاسم سلیمانی" نه تنها در به تصویر کشیدن « سردار فداکار و جان بر کف سپاه امت اسلام » بلکه در خنثی کردن بزرگترین پروژه طراحان و راهبران اسلام هراس و اسلام ستیز، بی نظیر و منحصر به فرد است ؛ پروژه ای که طراحان غربی و عبری آن با طراحی بزرگترین صحنه نمایش واقعی در سرزمین شامات و عراق و با بازیگری عناصر جاهل بامزد و مواجب و نیز بمباران تصاویر و فیلم های حرفه ای ساخت، بدنبال تخریب و تحریف اصلی ترین مولفه های حکومت جهانی ولی عصر (عج) یعنی دولت اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص)، احکام نورانی اسلام، جهاد، مسلمان مجاهد و انقلابی و... بودند.

اکنون که بعد از ۶ سال مجاهدت این پیروزی سرنوشت ساز حاصل شده است و حباب هژمونی جهانی تمدن لیبرال دموکراسی ترکیده است و علیرغم پروپاگاندای رسانه های جبهه شکست خورده کفر و نفاق در منطقه جهت تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی جهانی، مورد توجه افکار عمومی جهانی قرار گرفته است ؛ دیگر خبری از آن هژمونی شیطان بزرگ فراجنگ سرد و تک قطبی بلامنازع نیست و پروژه انگاره سازی جهانی آنان تحت اسطوره سازی هایی کذایی با توانمندهای بالای نظامی-امنیتی در برابر مجاهدت خستگی ناپذیر رزمندگان و مدافعان حرم و از جمله سردار سرداران آنان، قاسم سلیمانی که مجهز به سلاح توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و نیز مومن به راه سعادت بخش و طیبه شهدا و امامین شهدا، دیگر رنگ رخ باخته است .

* پیروزی بر داعش ؛ اعلان رسمی رسالت جهانی انقلاب اسلامی

با این پیروزی جهانی، آن کابوس ایجاد سد عظیم در برابر سیاست ها و برنامه های کاخ سفید نشینان و با وجود به میدان آوردن تمام ساحران و صاحبان جادوی سیاه فراعنه کشورهای مرتجع عربی، تحقق یافته است و به یک حقیقت تاریخی و انکار ناپذیر مبدل شده است و برای همیشه در تاریخ جهان ثبت خواهد شد و بی شک از قاسم سلیمانی این سرباز امامت امت اسلامی بعنوان مظهر و نماد آن یاد خواهد شد.

اگر از منافع راهبردی حاصل از این پیروزی بگذریم ؛ جهان در این مقطع و طلیعه پیروزی نهایی شاهد اعلان رسمی رسالت جهانی انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در دفاع امت اسلامی است.

* آمریکا و غرب به دنبال انحراف افکار عمومی از نابودی داعش و آشنایی بیشتر با سردار سلیمانی هستند

اکنون افکار عمومی جهان بیش از هر زمان دیگری تشنه پرده برداری از چهره و هویت واقعی شخصیتی می شود که در پشت این پیروزی ها و دفاع مشروع از کیان اسلام ناب محمدی (ص) است ؛ او که توانسته است ماشین جنگی متجاوز امپراطوری لیبرال دموکراسی به امت اسلامی و تمدن نوپای آن را درهم بشکند و پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را بر تارک قلب جهان بر فرازد .

اخبار منطقه ای همین چند روز اخیر به خوبی نشان داده و می دهد که این جریان شکست خورده غربی عبری چگونه تحت سراب رسانه ای و جنگ روانی عظیم خود، تشنگی افکار عمومی جهان را می خواهند بطور کاذب مرتفع و از شناخت قهرمانان آن منحرف کنند .

آنان در این راه حتی از ربودن نخست وزیر لبنان و گروگان گرفتن فرزندان وی، تطمیع و تهدید کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب و... تا تهدید به حمله نظامی، آشوب منطقه ای و برچسب زدن های کذایی تحت عنوان تروریسم دریغ نورزیده اند !

* قاسم سلیمانی ؛ سرباز جهانی ظهور و میراث دار سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس

همانطور که پیش از این و در یک یادداشت مستقل بیان نموده بودیم ؛ هدف اصلی از این جنگ روانی جلوگیری از اسوه و الگوی شدن این پیروزی بزرگ در جهان اسلام و برای آزادی خواهان جهان است.

اسوه و الگویی که در راس آن فرمانده ای معنوی و مکتبی، میراث دار سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس در ایران اسلامی، و از همه جالب تر فرمانده ای بدون لباس نظامی، بدون حمل سلاح و ابزار و ادوات مدرن نظامی، با چهره ای خندان و انسان دوستانه، ساده زیست و بدون هرگونه تشریفات مرسوم نظامی، مردمی، دارای روابط صمیمی و عاطفی با اقوام و مذاهب مختلف در منطقه است .

حقیقتا او را باید نماد یک نفر از ۳۱۳ نفر دانست که جهان تشنه و منتظر ظهور موعود آن است .

قاسم سلیمانی سرباز جهانی ظهور که نامش با آزادی و آزادگی در جهان گره خورده است – اکنون پرچمدار ارزش ها و اصول مکتبی انسان سازی است که در « منشور مقاومت » او خطاب به ولی امر مسلمین جهان تجلی پیدا کرده است و هر انسان آزادی خواه را مجذوب خود و به دیدار ولی و مراد او مشتاق و آرزومند خواهد کرد.

چنین تصویری از یک فرمانده نظامی نه در سطح داخلی بلکه در جهان نیز بی نظیر است . بی شک معرفی و شناساندن چنین اسوه و الگویی از این سرباز جهانی ظهور از مهم ترین و ضروری ترین اقدامات جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی است .

* اهتمام در شناساندن ابعاد شخصیتی سرباز امت اسلامی و هوشیاری در صیانت از آن

دوران تازه ای از حیات مقدس نظام جمهوری اسلامی با یک قدرت بازدارندگی نرم و سخت بی سابقه در این منطقه بحران زده آغاز شده است ؛ نگارنده نیز با تبریک این پیروزی بزرگ به ولی امر مسلمین جهان و سردار سلیمانی این نماد سرباز جهانی ظهور و بالاخص خانواده های شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، از تمامی فعالین جبهه مردمی انقلاب اسلامی دعوت می نمایم که برای شناساندن ابعاد شخصیتی این « سرباز امت اسلامی » اهتمام ویژه ای بورزند.

همچنین لازم و ضروری است که برای حفظ و حراست از این میراث معنوی جهانی، همگان در برابر تمامی تحرکات فتنه انگیز خزنده دشمنان انقلاب اسلامی برای تحت شعاع قرار دادن آن، هوشیاری بخرج دهند و از بازی کردن در زمین و پردکردن پازل دشمنان با مواضع، سخنان، اقدامات و تصمیمات نسنجیده خود به هر عنوانی، خودداری ورزند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.