1396-07-27 11:54
1164
0
45495
سید مناف هاشمی در جلسه کارگروه اشتغال استان؛

خط و نشان استاندار گلستان برای مدیران / گلستان جایگاه تمرین مدیریت نیست، باید عقب افتادگی های جبران شود

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های استان و پتانسل های اقلیمی و اقوامی گلستان، اظهار کرد: استان گلستان جایگاه تمرین مدیریت نیست و باید عقب افتادگی های استان در شاخص های توسعه نسبت به سایر استان ها جبران شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی در جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور کلانتری معاون تعاون ، وزارت کار تعاون و امور اجتماعی ، تصریح کرد: گلستان استانی امن، زرخیز و با پتانسل های بالا در تولید برق، انرژی و صنایع متوسط و بزرگ است و باید با اراده کامل توازن بخشی منطقه ای و عادلانه را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: مجموع اعتبارات استان سالانه هزار میلیارد تومان است و یقیناً این رقم در مسیر توسعه استان کارگشا نخواهد بود، همانگونه که کل اعتبارات کشور 350 هزار میلیارد تومان است و 90 درصد آن صرف امورات جاری می شود.

وی یادآور شد: ما باید از بخش خصوصی بخواهیم با ما در توسعه استان همکاری داشته باشند و بنده یکی از اولویت های خود را شرکت در جلسات مربوط به اشتغال، سرمایه گذاری و رفع موانع تولید قرار خواهم داد.

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: شاخص های فعالیت های ما بر اساس شایستگی است و رفاقت ما بر اساس کار خواهد بود.

هاشمی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی بر اهمیت ظرفیت استان های مرزی که هم فرصت و هم تهدید هستند، گفت: باید بازارچه های مرزی استان درشأن و جایگاه گلستان و بگونه ای باشد که از اقصی نقاط کشور برای خرید به آن مراجعه کنند.

وی با بیان عبور قریب به 18 میلیون مسافر عبوری از استان گلستان یادآور شد: باید برای جذب گردشگر فروشگاه های بزرگ، مکان های جاذب گردشگری و هتل های خوب و بازارهای جذاب ایجاد نماییم.

وی خاطر نشان کرد: باید در موضوعات کشوری همچون طرح تحول سلامت در استان های محرومی مثل گلستان به ایجاد اشتغال نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.