1396-05-25 05:21
1191
0
42771
استاندار گلستان :

ما بدهکار محبت‌های مقام معظم رهبری هستیم

استاندار گلستان گفت : در یک‌سال گذشته 3 بار مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفتیم و بحث اجلاسیه 4 هزار شهید، حادثه تلخ معدن زمستان یورت و بحث سیل که نمایندگان ویژه ایشان به استان سفر کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو در نشست خبری نماینده ولی فقیه در هلال احمر و نماینده اعزامی مقام معظم رهبری به استان گلستان در خصوص سیل اخیر گفت : ما بدهکار محبت‌های مقام معظم رهبری هستیم که در یک‌سال گذشته 3 بار مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفتیم و بحث اجلاسیه 4 هزار شهید، حادثه تلخ معدن زمستان یورت و بحث سیل که نمایندگان ویژه ایشان به استان سفر کردند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در راستای مسائل حوادث دستخوش برخی حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است و استان از این جهت استانی ویژه و حادثه خیزاست، تصریح کرد: در 30 سال گذشته 110 مورد سیل در استان گلستان رخ داده و در افق آینده حداقل 6 میلیارد مترمکعب نیاز آبی استان است که اکنون 2.5 میلیارد مترمکعب است.

صادقلو استان گلستان را استان حوادث دانست و اضافه کرد : برخی حوادث مربوط به رفتارهای اجتماعی است و در بحث سیل درچند روز گذشته هم بحث اطلاع‌رسانی و هم هشدار صورت گرفت که سبب کاهش تلفات شد.

مقام ارشد دولت تدبیر و امید یادآور شد : همت استان گلستان در راستای آبخیز و آبخوان‌داری است و در راستای زمینه‌هایی که بتواند آرامش را ارتقاء و تخریب را کاهش دهد، تلاش می‌کنیم.

حسن صادقلو با اشاره به اینکه باید پیشگیری در سیل را در اولویت قرار دهیم خاطر نشان کرد :  طرح جامع سیل در استان گلستان تهیه شده و بایدها و نبایدها و مدیریت رودخانه‌ها و پایین دست‌ها در آن لحاظ شده است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.