1396-04-01 09:28
2109
0
40552
رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد:

3 متخلف در حوزه غله بازداشت شدند / کسری 2 هزار تنی در یکی از کارخانه ها / مستندات ورود گندم خارجی نامرغوب به استان وجود دارد

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سه متخلف در حوزه غله استان گلستان خبر داد و گفت : از این 3 نفر یک نفر مدیر کارخانه آرد و دو نفر پرسنل که امانتدار گندم دولت بودند .

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از پرونده های اخلال در نظام اقتصادی که در سه ماهه گذشته دنبال کردیم دستگیری مدیر کارخانه آرد در یکی از شهرهای اطراف گرگان بود .

مروتی افزود : در کنار این مدیر کارخانه دو تن از پرسنل متخلف هم دستگیر شدند که قرار بود از گندم بیت المال امانتداری کنند اما 2 هزار تن گندم کسری بوجود آوردند .

وی تصریح کرد : ارزش ریالی این مقدار گندم کسری حدود 32 میلیارد ریال بوده و این افراد متخلف با قرار وثیقه سنگین بازداشت و زندانی شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از مفتوح بودن این پرونده خبر داد و گفت : در بحث گندم متاسفانه تخلفاتی صورت می گیرد و به جهت کیفیت بالای گندم گلستان ، استانهای دیگر  آن را می خرند و با گندم نامرغوب سایر استانها مخلوط و خلوص ان را بالا می برند  و سپس آرد کرده و با قیمت گزافی می فروشند .

مروتی اضافه کرد : متاسفانه شاهدیم که گندم های خارجی درجه 2 و  3 را وارد استان کرده و با قیمت گندم داخلی قاطی می کنند به فروش می رسانند و بهتر است مسئولین استان فکری بحال این موضوع بکنند .  

وی تاکید کرد : پرونده چنین تخلفاتی مستند نزد ما وجود دارد و این اتفاق در حوزه کشاوری دارد می افتد و ما از شگردهای آنها اطلاعات کافی داریم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.