1396-03-04 03:07
1049
0
39437
یوسفی در جمع مردم گرگان :

امیدوارم از رای دوبرابری مردم شرمنده نشوم / کمیسیون سرمایه گذاری ابداع من بود / در دوره جدید به محرومین و حاشیه شهر توجه جدی خواهد شد

منتخب پنجمین دوره شورای گرگان گفت : در دوره پنجم به سالمندان ، محرومین و مستضعفین ، توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی ،ایجاد  پارک بازی مدرن و تله کابین و بافت تاریخی گرگان توجه خواهد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ جشن پیروزی علی اصغر یوسفی منتخب مردم گرگان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان شب سوم خرداد ماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در گرگان برگزار شد .

علی اصغر یوسفی در این مراسم طی سخنانی اظهارکرد: شما مردم باز هم مرا شرمنده کردید و با رای دو برابری نسبت به دوره گذشته مرا مورد لطف خود قرار دادید و امیدوارم شرمنده شما نشوم .

یوسفی افزود : در دوره گذشته بنده با 12 هزار رای به شورا رفتم اما این بار با دو برابر رای شما مردم یعنی حدود 24 هزار رای این توفیق نصیب من شد و من شکرگزار این نعمت خواهم بود .

وی تاکید کرد : در دوره چهارم برای اولین بار کمیسیون سرمایه گذاری را راه اندازی کردم که در سه دوره گذشته این خلاء وجود داشت اما با ایجاد کمیسیون سرمایه گذاری اقدامات خوبی در این حوزه در شهر گرگان شکل گرفت .

عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: از بین 37 کاندیدای شهرداری روی حسین صادقلو تاکید کردیم و امروز می بینیم که مردم با قدرشناسی از اقدامات صادقلو به لیست مورد حمایت وی که بنده هم بودم رای دادند .

یوسفی ادامه داد: در دوره پنجم به سالمندان ، محرومین و مستضعفین توجه ویژه ای خواهد شد ضمن اینکه به توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی ، ایجاد  پارک بازی مدرن و تله کابین و بافت تاریخی گرگان نیز توجه خواهد شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.