1396-03-03 23:32
855
0
39430
امروز در گرگان برگزار می شود :

همایش « تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی » با حضور "نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران"

همایش تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ همایش تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علی سعیدی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مصلی نماز جمعه شهرستان گرگان برگزار می شود.

تلاش روحانیون و استادان فرهنگی، دینی و مذهبی برای ارائه الگوی عملی الگوی اخلاق و  معنویت اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه خصوصاً قشر جوان و حاکمیت این روح الهی در سطح اجتماع بر همگان آشکار است.

بدینوسیله با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند همایشی با عنوان " تبعیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی" برگرفته از مبانی قرآن و اهل بیت(ع) و آراء و اندیشه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با رویکرد نقش روحانیت در جامعه امروزی و تاثیرات معنوی آن خاصه بر قشر جوان برگزار می گردد.

با امید به اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان که مد نظر قرآن کریم و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است در جامعه اسلامی ما بیش از پیش حاکم گردد و با هم افزایی و هم اندیشی تمامی دست اندرکاران و نیروهای فرهنگی، معوی و مذهبی از این عطیه گرانبهای الهی کمال بهر برداری را در محافل و مجالس قرآنی و عزای امیرالمومنین علی (ع) در لیالی قدر را میسر گردانیم .

این همایش در تاریخ پنجشنبه مورخه 4 خرداد ساعت 8:30 الی 13 در مصلی وحدت گرگان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.