1396-03-03 14:28
1158
0
39428
نایب رئیس بسیج رسانه گلستان :

روح برجام 2 در سند 2030 نهفته است

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه روح برجام 2 در سند 2030 نهفته است گفت : می خواهند با واژه هایی چون صلح و تمدن جهانی روح مقاومت و قرانی بودن را از نسل اینده ایران بگیرند .

به گزارش گلستان ما ؛ جواد عموزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان در خصوص سند 2030 گفت : بنظر می رسد برجام 2 که به دنبال از بین بردن قبح جنسی و اختلاط مرد و زن بوده در حال اجرایی شدن است .

عموزاد افزود : اینکه مسئولین کشور چرا مخفیانه و با این شتاب به دنبال اجرایی کردن این سند هستند جای تعجب دارد در حالیکه ما در زمینه آموزشی با کمبود سند آموزشی مواجه نیستیم .

وی تصریح کرد : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه جامع علمی کشور، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و اسناد بالادستی دیگری در کشور داریم که به آنها توجهی نمی شود .

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه چنین سندهایی در یک کشور اسلامی چون ایران قابلیت اجرایی ندارد ، تاکید کرد : اعتقادات خانواده های مسلمان و متدین با چنین سندی سازگار نیست .

عموزاد بیان داشت : قرار بود در برجام های دو و سه در خصوص مسائلی چون حجاب و از بین بردن قبح جنسی و کنار گذاشتن آزمایش های موشکی و ... بر روی ایران فشار وارد شود که الحمد لله با وجود رهبر فرزانه اقنلاب تلاش های دشمنان نقش بر آب شده است .

وی خاطرنشان کرد : می خواهند با گنجاندن مفاهیمی چون صلح و تمدن جهانی و ... روح مقاومت و روح قرانی را از مردم و نسل آینده بگیرند و از این جهت باید مردم مسلمان ایران هوشیار باشند که در زمین صهیونیسم بازی نکنند و راه نفوذ فرهنگ غربی را ببندند .

این کارشناس مسائل رسانه اضافه کرد : مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بایستی در مقابل این سند موضع گیری جدی می کردند و نمی گذاشتند کار به جایی برسد که خود رهبر معظم انقلاب به این قضیه ورود کند ، نباید از کنار چنین مسائلی براحتی بگذریم .

عموزاد یادآور شد : این سند قابلیت اجرا توسط خانواده های متدین را ندارد و بایستی مسئولان خودشان را با آرمانهای انقلاب و مردم هماهنگ کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.