1396-01-07 18:54
792
0
37120
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان :

آغاز هفتمین فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا / ثبت نام 8477 داوطلب برای شرکت در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با پایان ثبت نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 19 فرایند کلی برگزاری این انتخابات 6 فرایند را پشت سر گذاشته ایم و از 7 فروردین لغایت 16 فروردین به مدت 10 روز، اعلام نتایج بررسی های انجام شده در خصوص سوابق داوطلبان توسط مراجع چهارگانه از سوی هیأتهای اجرایی شهرستان و بخش را خواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر طهماسبی" در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان ، اظهارکرد: 8477 داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا در استان گلستان تا ساعت 24 شب گذشته و اتمام زمان 7 روزه ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در استان گلستان ثبت نام نمودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به آمار 8 هزار و 477 نفری ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این تعداد شامل 553 داوطلب زن و 7 هزار و 924 داوطلب مرد می شود که در 30حوزه شهری و افزون بر 900 روستای گلستان، داوطلب انتخابات پتنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی اضافه کرد: از کل تعداد داوطلبین 553 نفر از بانوان (194 نفر داوطلب شورای شهرها و 359 نفر در روستاها ) و 7 هزار و 924 نفر مرد ( 1290 نفر داوطلب شورای شهر و 6 هزار و 634 نفر روستا) می باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه از اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستانها بابت حضور شبانه روزی در فرمانداریها و بخشداریها جهت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مقارن با تعطیلاتعید نوروز تقدیر و تشکر کرد.

طهماسبی در پیان گفت: بحمدالله مشکل خاصی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در استان گلستان نداریم و امیدواریم در ادامه بتوانیم معدود نارسایی هایی که در مسیر برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی از حوزه ها وجود دارد نیز با پیگیری کمیته فن آوری اطلاعات برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.