1396-01-02 14:07
1148
0
36887
رئیس ستاد انتخابات گلستان:

تاکنون 2215 نفر در انتخابات شوراها در استان ثبت‌نام کردند / ثبت نام 92 نفر از بانوان برای انتخابات در گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در 3 روز نخست ثبت‌نام نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا، 2215 نفر در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهارکرد: سومین روز ثبت نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد و در روز جاری662 نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: در دو روز نخست 1570 نفر ثبت نام کرده بودند و تا این لحظه مجموعا 2215 نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان ثبت نام کرده اند.

طهماسبی تصریح کرد: در مجموع تا این لحظه به تفکیک حوزه شهری و روستایی در حوزه شهری 422 نفر مرد و 41 نفر زن و در حوزه روستای نیز 1701 مرد و 51 نز ثبت نام کرده اند .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه این ثبت نام در سطح فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان صورت گرفته، گفت: یک‌هزار و 625 صندوق انتخاباتی در استان گلستان برای انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

وی افزود : 839 روستا و 30 شهر در انتخابات شورا شرکت خواهند کرد و  107 روستا زیر 100 نفر  در استان گلستان جمعیت دارند و انتخابات شورا در این روستاها انجام نخواهد شد اما انتخابات ریاست جمهوری را در این روستاها خواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان یادآور شد: ممکن است در برخی روستاها تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسد و اگر این چنین شود در آن روستاها انتخابات شوراها را نخواهیم داشت.

وی گفت: در دوره گذشته انتخابات مردم استان گلستان 80.39 درصد در انتخابات مشارکت داشتند و استان گلستان از این حیث رتبه نخست کشور را بدست آورده بود.

گفتنی است ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.