1396-01-02 13:14
1366
0
36884
فرماندار گرگان خبر داد:

نام نویسی 59 نفر در سومین روز ثبت نام شوراها در گرگان / 236 نفر در مجموع 3 روز نخست ثبت نام کردند

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان از ثبت نام 59نفردر سومین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی در شهرستان گرگان خبرداد.

به گزارش گلستان ما ؛ سید عباس حسینی فرماندار گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه اظهارکرد: روز جاری 59نفر با مراجعه به فرمانداری و بخشداری بهاران ثبت نام کردند .

وی ادامه داد : از مجموع 59 نفر ثبت نام شده 18 نفر مربوط به شهر گرگان (17مرد و 1 زن)، 3نفرشهر قرق(1مرد و 2زن) ، 2نفر شهر سرخنکلاته(1مرد و 1زن) ،19 نفر مربوط به بخش مرکزی گرگان (18مرد و1زن)، 17نفر مربوط به بخش بهاران(17مرد) می باشند .

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در ادامه اذعان داشت: در مجموعه سه روز ثبت نام در شهرستان گرگان 236 نفر از کاندیداها ثبت نام کردند که از این تعداد 96 نفر در حوزه های شهری و 140 نفر در حوزه های روستایی ثبت نام کرده اند.

حسینی افزود: با توجه به دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور در خصوص ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا، متقاضان شورای شهرو روستا با فرم خوداظهاری اولیه می توانند ثبت نام نمایند .

وی از خبرنگاران خواست تا ضمن افزایش شور انتخاباتی به اطلاع رسانی دقیق و بدون شائبه پرداخته و از متقاضیان ثبت نام در شورای شهر و روستا برای ارائه دیدگاه ها و انگیزه کاندیدا شدن دعوت بعمل آورند.

وی افزود: افرادی که تا به امروز به دلیل عدم دریافت گواهی عدم سوء پیشینه ثبت نام نکرده اند می توانند با مراجعه به فرمانداری و در بخش بهاران نیز با مراجعه به بخشداری فرم خوداظهاری اولیه را تکمیل و ثبت نام نمایند و تا پایان بررسی تعیین صلاحیت ها ، گواهی عدم سوء پیشینه را به ستاد انتخابات شهرستان تحویل نمایند .

دکتر حسینی یادآور شد: روستاهایی که هیچگونه مشارکتی در جهت ثبت نام تعداد کاندیداها را نداشته یا به حد نصاب نرسیده باشند هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام نمایند چرا که در صورت عدم ثبت نام مهلتی برای تمدید وجود ندارد.

فرماندار گرگان در پایان ابراز کرد: تعیین صلاحیت نهایی فصل الخطاب است و مرحله ثبت نام به معنای تائید هیچ داوطلبی نیست و تبلیغات پیش از تائید صلاحیت ها تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.