1395-12-08 04:47
2391
0
35772
با دستور فرمانداری گرگان :

انتخابات مجمع عمومی انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان ابطال شد + سند

با دستور فرماندار گرگان انتخابات هیئت مدیره و مجمع عمومی انجمن  حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان به دلیل عدم عایت مقاد قانونی ابطال شد .

به گزارش گلستان ما ؛ سید عباس حسینی فرماندار گرگان طی نامه ای خطاب به انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان انخابات اخیر هیئت مدیره و مجمع عمومی این انجمن را رد کرد .

در این نامه آمده است :

به استناد صورتجلسه هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد شهرستان مورخ 24 بهمن ، بنا به دلایلی از جمله عدم اطلاع رسانی به موقع هیات مدیره انجمن مذکور به مرجع صدور پروانه و طی ننمودن برخی مراحل برگزاری و تشکیل مجمع شامل عدم صدور آگهی مجمع عمومی انجمن در روزنامه رسمی و تعیین هیات مدیره خارج از چهارچوب اساسنامه ، مجمع مذکور فاقد وجاهت قانونی است و مورد تایید نمی باشد .

همچنین در انتهای نامه امده است : شایسته است نسبت به برگزاری مجمع با رعایت موارد قانونی اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام فرمایید.

photo 2017 02 26 07 32 23

همچنین هانی صباغان معاون هماهنگی و امور استانهای بنیاد امور بیماریهای خاص کشور در تاریخ 4 آبان ماه 1395 طی نامه ای به مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان اعلام کرد که این بنیاد در هیچ جای کشور و هیچ شهرستانی شعبه ندارد .

هانی صباغان در این نامه که رونوشت آن به علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان می باشد، نوشت :

امور بیماران خاص در استانها توسط کمیته بیماران خاص مستقر در استانداری ها مدیریت می شود و لذا هر گونه فعالیت با آرم این بنیاد و نصب تابلو در سطح شهر با این عنوان ممنوع می باشد .

این نامه در پی این رخداد که مجموعه ای تحت عنوان بنیاد بیماریهای خاص و سرطانی استان گلستان با آرم بنیاد مذکور در تهران و تابلو قرمز رنگی در بلوار ناهارخوران عدالت 77 گرگان رخ نمایی کرد .

3654

842

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.