1395-11-17 09:30
1361
0
34787
رئیس اداره استاندارد شرق گلستان:

۲۵ پروانه کاربرد استاندارد اجباری کالا در شرق استان گلستان صادر شد

رئیس اداره استاندارد شرق استان گلستان گفت: با مکاتبات انجام شده پیش‌بینی شد که تا پایان سال ۲ هزار و ۸۶۰ مورد بازرسی طرح طاها در شرق استان گلستان انجام شود که تاکنون یک‌هزار و ۷۴۹ مورد محقق شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعلی جعفری ایوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه صدور پروانه کاربرد استاندارد اجباری کالا و محصول، پیش‌بینی ما تا پایان سال جاری 23 مورد بود که تا 12 بهمن سال جاری، 25 مورد محقق شد و این میزان در سال 94 به 28 مورد رسید.

وی افزود: در بحث آموزش کارکنان ادارات و استانداردسازی برای شرق استان، پیش‌بینی کردیم تا پایان سال جاری، 140 نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند که تاکنون این میزان محقق شده و ما جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده فعالیت داشته و همین آموزش‌ها در سال 94، به 100 نفر ساعت رسیده است.

دبیر کارگروه تخصصی استانداردسازی کیفیت کالا و خدمات شرق استان گلستان افزود: درباره تمدید پروانه کاربرد اجباری کالا و محصول، پیش‌بینی ما تا پایان سال جاری، 47 مورد بوده که تاکنون 43 مورد آن محقق شده و این میزان در سال 94، به 100 مورد رسیده و علت کاهش ارقام امسال به علت تمدید پروانه از یک‌سال به 3 سال است.

رئیس اداره استاندارد گنبدکاووس با اشاره به بازرسی‌های فنی ادامه داد: در ابتدای سال جاری پیش بینی شد بتوانیم از 244 واحد تولیدی تحت پوشش، بازرسی فنی به عمل آید که تا 12 بهمن ماه توانستیم از 238 واحد تولیدی بازرسی کرده که این میزان در سال 94، به 212 مورد رسیده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه، از 7 واحد تاسیسات گاز پرکنی تحت پوشش، بازرسی فنی صورت گرفته و پیش‌بینی ما تا پایان سال 9 واحد است، که این بازرسی در سال 94، 5 مورد بوده است.

جعفری درباره اجرای طرح طاها هم اظهار داشت: با مکاتبات انجام شده با فرمانداری ویژه پیش‌بینی شد تا پایان سال 2 هزار و 860 مورد بازرسی طرح طاها در شرق استان انجام شود که تاکنون یک‌هزار و 749 مورد محقق شده و با تامین اعتبار، بقیه آن تا پایان سال محقق خواهد شد که در سال 94 بازرسی این طرح 2 هزارو 957 مورد بوده است.

رئیس اداره استاندارد شرق استان گلستان درباره برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: روز سه شنبه 19 بهمن سال جاری، دفتر استانداردسازی آموزش و پرورش گنبدکاووس افتتاح خواهد شد و برنامه‌هایی مانند اهداء خون کارکنان اداره استاندارد، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در مراسم نمازجمعه و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، در نخستین جلسه پایگاه بسیج مرصاد پیش‌بینی و مصوب شد.

وی گفت:تعداد 4 باسکول به علت مردودی در آزمون‌های دوره‌ای در شهرهای مراوه تپه، نوده خاندوز، گنبدکاووس و دلند و تعداد 5 آسانسور به علت عدم اخذ تائیدیه ایمنی و کیفیت در شهرهای آزادشهر و گنبدکاووس در ماه گذشته پلمب شد./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.