1395-04-10 06:08
1085
0
34364
امروز صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس

در بخش هایی از بیانیه ای بسیج رسانه آمده :از آحاد رسانه‌های استان گلستان انتظار داریم در راستای استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند .

به گزارش گلستان ما ؛ سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد :

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده ، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

بسیج رسانه گلستان همه مسلمین جهان را، به چاره اندیشی برای آلام مردم فلسطین، بحرین، یمن ، سوریه و عراق فرا می‌خواند و ضمن حمایت از ملت‌های مذکور، با حضوری پر شور و همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

 امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند . سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در کشور بحرین و اضمحلال تروریستهای تکفیری داعش در عراق و سوریه باعث شده تا مراسم روز قدس امسال کانون توجهات جهانی باشد .

ما فعالان بسیجی رسانه‌های استان گلستان یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .

بدون شک دوراندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

در پایان از آحاد رسانه‌های استان گلستان انتظار داریم در راستای اعتلا حرکت استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند و این روز حماسی را از دریچه قلم، دوربین و سایر ابزارهای رسانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کنند.

قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهندکرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهدکرد.

با آرزوی ظهور منجی عالم بشریت و نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل

سازمان بسیج رسانه گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.