1395-03-27 05:31
3200
5
33642
از زبان استاندار گلستان بیان شد:

ماجرای دستبوسی استاندار گلستان محضر امام خمینی (ره) / توصیه کلیدی امام (ره) به صادقلو چه بود ؟

استاندار گلستان زمانی که نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس بود خدمت امام شرفیاب شد ؛ آنجا امام خمینی (ره) به ایشان که بین رسیدگی به جنگ و امورات مردم مردد بود توصیه کلیدی کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان در حاشیه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان گلستان به ذکر خاطره ای از دیدار خود در زمانی که نماینده مجلس بود با حضرت امام (ره) پرداخت .

دکتر صادقلو گفت : در سال 63 تا 67 و در کوران جنگ به عنوان نماینده مردم رامیان و آزادشهر که آن زمان شامل روستاهای گنبد تا فرودگاه کلاله و و از این طرف هم تا روستاهای علی آباد کتول بود خدمت می کردم .

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساختها اعم از جاده و امکانات هنوز در آن زمان حتی در رامیان و آزادشهر به این صورت نبود تصریح کرد : مردم همه چیز را از ما که نماینده بودیم می خواستند و انتظار داشتند در آن فضایی که کشور درگیر جنگ بود ما امورات آنها را پیگیری کنیم .

استاندار گلستان ادامه داد : از طرفی کشور ما با حمله بعثی ها دچار یک جنگ تمام عیار شده بود و رسیدگی به برخی خواسته ها امکانپذیر نبود .

صادقلو اضافه کرد : فرصتی مهیا شد تا به عنوان نماینده محضر امام خمینی (ره) شرفیاب شویم و به محض اینکه به ایشان رسیدم دست مبارکشان را بوسیدم وخدمت ایشان عرض کردم : اماما مردم از نماینده همه چیز می خواهند و از طرفی شما می گویید اصل جنگ است ، ضمن اینکه ما باید قانونگذاری هم بکنیم.

وی تصریح کرد: در ادامه به امام (ره) گفتم مردم از ما جاده و امکانات و ... می خواهند و برای اینکار باید لودرها را به روستاها ببریم .

صادقلو گفت : از امام (ره) سوال کردم ما باید در این شرایط مجلس را داشته باشیم یا مردم را که امام (ره) تاملی کرد و گفت : هم مجلس و هم مردم را ؛ با مردم مهربان باشید همه چیز درست می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

برزمینی

سلام لطفا به وصیت نامه امام خمینی مراجعه بقرمایید .

0
0
پاسخ
1395-03-27 12:37
ا.طوسی

با مردم مهربان باشید همه چیز درست می شود .آیا ما با مردم اینطوری هستیم ؟

0
0
پاسخ
1395-03-27 14:04
محسن م م

چون وا نمیکنی گرهی خود گره مباش‌ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست‌گاهی یک مسئولی نمیتواند توقعی را که از او هست، انجام دهد. یک دستگاهی اعتباراتش کم است، امکاناتش کم است؛ مانعی ندارد؛ اگر چنانچه به قدر توان اما با روی خوش، با ابروی گشاده، با آغوش باز و صمیمانه با مردم برخورد شود، مردم خشنود میشوند، راضی میشوند.بیانات رهبری در دیدار مسئولان اجرائی استان قم‌ ۱۳۸۹/۸/۵http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=21694

0
0
پاسخ
1395-03-28 00:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.