1395-03-06 05:45
1724
1
32581

پیام تبریک و تسلیت آیت الله شاهرودی به مناسبت شهادت مدافع حرم گلستانی

حضرت آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان طی پیامی شهادت " حاج قربان نجفی خان به بین " دهمین شهید مدافع حرم استان را تبریک و تسلیت گفت .

به گزارش گلستان ما ؛ در این پیام آمده است :

و من یخرج من بیته مهاجر الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لا تشعرون

شهادت رزمنده مجاهد شهید حرم اهل بیت (ع) و عتبات عالیات ائمه اطهار (ع) در کربلا و نجف و کاظمین و سامراء "حاج قربان نجفی " را به خاندان محترم و مردم خداجوی استان گلستان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرمهای اهل بیت (ع) تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

گرچه بر همه مردم ایران روشن بوده و هست که شهدای دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران با هدف الهی و به منظور اطاعت از مقام ولایت و امامت امت و آزادسازی کربلا و به شوق دیدار پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) به دفاع مقدس پرداخته اند .

ولی امروز این عزیزان فداکار که در خارج از مرزهای کشور و در جوار حرمهای ائمه و حضرت زینب (س) به شهادت می رسند به همه جهانیان نشان می دهند که این شهیدان تنها به مقصد دفاع از اسلام و دیدار پیامبر عظیم الشان (ص) این راه را برگزیده اند .

درود خداوند و ملائکه و پیامبران الهی را به روان پاک این شهید و سایر شهدا و شهدای حرم های اهل بیت (ع) نثار می نماییم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دعاگو -  سید عبدالهادی حسینی شاهرودی / 17 شعبان 37 هجری قمری

shahroodi

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جبهه هنرهاي زيبا-شور

باسمه تعالی شانهیالثارات الحسین عکلناجیش عباسکم یازینب یارقیة یا مهدی عجحزب الله انصار رسول الله اولاد روح اللهالمقاومة الفکریة العالمیة فی عصر الظهور الجبهة و البصیرةبسیجی جانباز و مدافع حرم ابوسبحان (قربان)نجفی شهادتت مبارک.لطفا با عهدی که بستیم همسنگرانت را در الجبهة و البصیرة فراموش نکن.باشد که حضرت زینب و حضرت رقیه و حرم سامرا سلام الله علیهم از ایشان قبول نمایند.و ما نیز شرمنده اهلبیت ع و شهدا نشویم.اللهم اشف صدر العباس و زینب بظهور المهدی عجواجعلنا من المنتظرین والشهداء والصالحینجبهه هنرهای زیبا،شورای عالی بصیرتروایت نور

0
0
پاسخ
1395-03-06 08:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.