1395-03-01 11:57
3557
2
32322
تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشار خبر در رسانه ها؛

بوی کربلا بر مشام پدربزرگ سرباز رسید + تصاویر

ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس در اقدامی زیبا با حضور در هنگ مرزی پرچم گنبد مبارک حرم امام حسین (ع) را برای پدربزرگ سربازی که به شوق زیارت امام حسین(ع) به سربازی رفته، تبرک آورد و از اعزام وی به کربلا خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، به او گفتند پرچم حرم امام حسین(ع) را برایت آوردند تا تبرک کنی، گویی پرچم سفیری از سوی حسین(ع) است تا به او نوید دهد که ما ارادتمندان را فراموش نخواهیم کرد، لحظه شماری برای زیارت حسین(ع) در سینه او موج می زند.

چه زیباست،لحظه ای که پدربزرگ سرباز در لباس وظیفه و به شوق زیارت، پرچم امام را زیارت می کند و فریاد یا حسین(ع) یا حسین تمام فضا را در بر می گیرد.اشکها در شوق زیارت حرم امام(ع)سرازیر می شود و او سر از پا نمی شناسد،او حالا در دلش چاوشی نیز می خواند:”بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا”

قابوس نامه (3)

رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس گفت: از آنجا که علاقه به امام حسین(ع) باعث شده است تا رضا به سربازی بیاید، در نظر داریم بعد از خدمت سربازی او را در دوره ۳۰ روزه در جهت بازسازی عتبات عالیات به کربلا اعزام کنیم.

رمضانعلی خالقی با بیان این مطلب افزود: سرباز ما پیش زمینه کارگری ساختمانی نیز دارد و ۲۵ روز در آنجا خدمت می کند و ۵ روز نیز به زیارت دوره ای در مناطق زیارتی خواهد رفت.

وی بعد از انتشار این خبر در رسانه ها با هماهنگی فرمانده هنگ مرزی اترک،با پرچم حرم امام حسین(ع) به دیدار این سرباز آمده است تا این خبر نوید بخش را به او  بدهد.

قابوس نامه (8)

حالا شوق زیارت در دل رضا اوکاتی ۴۲ ساله موج می زند و او لحظه شماری می کند تا ۶ ماه خدمتش در چشم بهم زدنی سپری شود و چشمانش به حرم سید و سالار شهیدان روشن شود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نعیمی کیا رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس نیز از پیگیری موضوع اعزام سرباز رضا اوکاتی به همراه همسرش به سفر کربلای معلی درحین خدمت خبر داد و گفت: درصورت موافقت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا و تقبل هزینه ها، این اعزام انجام می شود.

قابوس نامه (17)

بعد از این پرچم توسط خادمان ستاد عتبات عالیات در جمع مرزبانان غیور مرز اترک چرخید تا رنگ شجاعت و ایستادگی بیش از پیش بر بازوان آنها نقش ببندد و شمیم کربلا دلها را هوایی کند.

و “صدای هرکه دارد هوس کرببلا بسم الله.. ” آخرین تیر خلاصی است که بر جان بی رمق مشتاقان اباعبدالله می خورد.

قابوس نامه (45)

قابوس نامه (47)

قابوس نامه (49)

قابوس نامه (50)

قابوس نامه (54)

قابوس نامه (61)

قابوس نامه (60)

قابوس نامه (62)

قابوس نامه (59)

قابوس نامه (56)

قابوس نامه (76)

قابوس نامه (74)

قابوس نامه (72)

قابوس نامه (70)

قابوس نامه (69)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جانباز محمد دامن باغ

اسلام علیک یا ثارالله.

0
0
پاسخ
1395-03-01 13:29
مرتضی

باسلام وتقدیروتشکرازاقدام قشنگ وقابل تحسین ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس .

0
0
پاسخ
1395-03-02 09:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.