1395-02-18 18:55
2533
0
31649
فرمانده نیروی انتظامی کلاله؛

سارقان مسلح طلافروشی گالیکش دستگیر شدند/ کشف جسد سارق زخمی در کنار رودخانه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله از دستگیری 3 نفر از سارقان مسلح طلافروشی گالیکش خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ بهروزی در گفتگویی ضمن تایید خبر دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گالیکش، اظهار کرد: این سارقان در یک عملیات پلیسی در استان سمنان دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات 3 نفر از سارقان دستگیر شدند و همراه با این سارقان طلا های به سرقت رفته نیز کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله یاداور شد: این سارقان که 4 نفر بودند، یکی از آنها در درگیری بین نیروهای انتظامی در روستای کوسه کلاله زخمی شده بود که این جراحت منجر به مرگ وی شد و همدستان وی، جسد او را در رودخانه رها کرده بودند.

عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی شهرستان گاليكش در استان سمنان دستگير شدند

فرماندار شهرستان گاليكش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اعلام كرد: با تلاش مأموران انتظامی، عاملان سرقت مسلحانه هفته گذشته از يك مغازه طلافروشی در شهر گاليكش دستگير شدند.

حسن خسروی افزود : دو نفر از سارقين همراه با طلاهای مسروقه در سمنان دستگير شدند و يكی از همدستان آن‌ها در جريان تعقيب و گريز و درگيری با مأموران نيروی انتظامی مجروح شده بود، جان‌باخته است.

farmandargalikesh2 1

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گاليكش نيز با تأیید اين خبر به خبرنگار نیلکوه گفت: با رديابی و سلسله پیگیری‌های انجام‌شده از سوي نيروهای انتظامی و دادستانی شهرستان گاليكش و همكاری نيروی انتظامی كشور و پليس آگاهی استان گلستان، دو تن از سارقين بعدازظهر شنبه در سمنان دستگير شدند و يكی از سارقين هم كه مجروح شده بود، فوت نموده است.

karimidadsetan 1

«سيد عبدالحميد كريمی» خاطرنشان كرد: طلاهای مسروقه از سارقين به‌دست‌آمده و علاوه بر آن از سارقان سلاح‌های گرم و سرد و مهمات و نارنجک نيز کشف‌شده است.

گفتنی است این سرقت مسلحانه حدود ساعت 21 سه‌شنبه‌ شب هفته گذشته اتفاق افتاد و چهار سارق مسلح نقابدار با خودروی سمند سفید رنگ با پلاك ایران 12(مشهد)، مغازه طلافروشی واقع در جنب مسجد جامع شهر گالیكش مورد دستبرد قراردادند.

اين سرقت، همراه با تيراندازی و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم بود ولی به كسی آسيبی وارد نشد.

در اين سرقت مسلحانه، سارقان با استفاده از يک خودرو اقدام به فرار نمودند كه باوجود انجام عمليات تعقيب و گريز از سوی پليس، موقتاً موفق به فرار شده بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.