1394-02-18 17:15
32476
5
14401
ضرورت تشدید فعالیت مدیریت بحران در حرم رضوی؛

فیلم و تصاویر/ آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) !

بارش رگبار و جاری شدن سیل دیشب در مشهد، صحن‌ها و رواق‌ها و بخشی از پارکینگ زیرگذر حرم را به آبگیر‌هایی تبدیل کرد که عبور و مرور زائران را سخت نمود و آب تا نزدیک ضریح حضرت رضا(ع) نیز رسید.

به گزارش گلستان ما، دیشب (پنجشنبه شب) و پس از جاری شدن زمزمه دعای کمیل در حرم رضوی بر لبهای عاشقان ولایت ، بارش نزولات آسمانی در مشهد شدت گرفت و هرچند زائران زیبابین حرم ثامن الحجج (ع) ، این باران بالطافت را به طبع معنویشان به منزله زمان استجابت دعاها و استغفار و عنایت الهی تعبیر نمودند اما این باران که کم کم شدت یافت و به رگبار و تگرگ و آبگرفتگی برخی اماکن متبرکه هم منجر شد ضرورت تشدید فعالیت مدیریت بحران را در این مکان مقدس که سالهاست صرفا تشکیل شده است، نشان می دهد. 

یک شاهد عینی گفت : دیشب صحن های انقلاب و جمهوری و اکثر صحن های حرم مطهر تا مچ پای انسان آب ایستاده بود و رواق دارالحجه نیز آب چکه کرده و خیس شده بود ضمن اینکه برخی نقاط پارکینگ ها به استخرچه هایی کوچک تبدیل شده بود که رفت و آمد را سخت می کرد و جالب اینکه حتی آبدارخانه بخش کفشداری هم به مشکل گرفتگی لوله ها و جاری شدن آب دچار بود.

جالب اینکه معاون جدید اماکن متبرکه آستان قدس رضوی را در استان به عنوان نیرویی عملیاتی و واجد سابقه سالها حضور در عرصه های امدادی و مدیریت بحران می شناسند و شنیده ها حاکیست که از جمله برنامه های ایشان از بدو پذیرش این مسئولیت خطیر ایجاد آمادگی برای موارد اتفاقات اینچنینی بوده است که تشدید مدیریت بحران در آستانقدس حداقل انتظار از منبتی و قائم مقام جدید آستانقدس رضوی است.

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

تابناک تصاویر آبگرفتگی حرم مطهر رضوی را که در عین ایجاد برخی سختیها برای زائران توام با حال و هوایی معنوی تر و شور و شوقی ویژه از ثبت خاطره ای متفاوت از زیارت بود به امید تدبیر بهینه برای موارد احتمالی آتی تقدیم می کند.

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

 

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

آبگرفتگی شدید در حرم تا ضریح امام رضا(ع) + عکس

همچنین قاصدنیوز ساعاتی پس از خبر تابناک اقدام به انتشار فیلم ابگرفتگی اطراف ضریح رضوی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود نمود و از آن به عنوان حادثه ای کم سابقه یا شاید بی سابقه در طول تاریخ حرم رضوی نام برد. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خدمتگزار

امیدوارم آقای صمدی مقع رد شدن ازپل صراط، جوابگوی این تهمت به خدام حرم امام رضا باشید؟ مخصوصا حضور در مهمانسرا....

0
0
پاسخ
1394-02-21 05:53
محمد

سلام داداش شما برو شیر حموم خونتونم تا آخر باز کن ولش کن ببین ته حموم آب میگیره اون موقع به خودت میگی بی لیاقت؟؟؟؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-02-21 19:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.