1397-11-30 12:58
994
0
61311
امام جمعه گنبدکاووس:

بیانیۀ رهبر معظم انقلاب،الگوی پیشرفت آینده است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک بیانیه معمولی نیست بلکه الگوی پیشرفت تمدن کشور و اسلام در 40 سال آینده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب اذعان کرد: خدا را باید برای داشتن چنین رهبرحکیمی شاکر بود که می تواند همه نخبگان را دور خود جمع کند و از داشته ها و دانش خود سیراب کند.

وی افزود:در بیانیه مقام معظم رهبری الگوی پیشرفت به عنوان الگوی بسیار واضح و روشن با مفاهیم کارکردگرایانه و اصیل کار کرده اند که اگر بتوانیم برای چهل گام دوم و آنچه مقام معظم رهبری در سطر سطر این بیانیه به کار برده اند هم نشست های پژوهشی تلقی و دریافتی داشته باشیم و هم کار نشست های ترویجی داشته باشیم قطعا موفق خواهیم بود.

امام جمعه گنبد با اشاره به اینکه این برنامه طی نشست هایی در گنبدآغاز شده است تصریح کرد: در این شهرستان دوستان مامور شده اند به ریز روی این مسئله کار کنند و جزئیات و مفاهیم دارای جهت گیری بیانیه مشخص شود تا اثر بخشی خوبی از این بیانیه طبق انتظار مقام معظم رهبری داشته باشیم.

حجت الاسلام ترابی نگاه جهانی در گام دوم انقلاب ، نزدیکی احتضار آمریکا و عنوان هویت انقلابی برای نظام از نکات مهم مطروحه ر این بیانیه عنوان کرد و گفت: من هم به سهم خودم از دوستان انقلابی خصوصا روحانیت و دانشجویان و دانشگاهیان می خواهم این را با نگاه به یک بیانیه با عظمت که فکر منسجمی پشت آن است دنبال کنند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه اقشار به ویژه علما و دانشگاهیان باید برای این بیانیه که یک بیانیه عادی نیست و یک طرح کلی اندیشه و برای 40آینده و تحلیل 40سال گذشته است وقت بیشتری بگذارند تا با نگاه بهتر دریافت و تلقی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.