1396-06-12 10:28
886
0
43576
دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان:

واقعه غدیر در استان گلستان بازسازی می‌شود

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان با اشاره به اجرای ۳ برنامه محوری در دهه امامت و ولایت در گلستان، گفت: در این ایام واقعه غدیر در استان گلستان بازسازی می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محسن طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی در راستای گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت در گلستان شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در 5 مرداد و 21 مردادماه با حضور معاون استان گلستان جلسه برگزار کرده و در طی این جلسه تصمیمات خوبی در راستای گرامیداشت برنامه این دهه در نظر گرفته شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان گفت: در تهیه برنامه‌ها به حضور فعالان فرهنگی و مردمی در برنامه‌های ملی و مذهبی توجه شده است.

طاهری با بیان اینکه امید داریم در این ایام شاهد برگزاری برنامه‌های خودجوش مردم نیز باشیم، گفت: 5 کمیته برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کرده و یک برنامه‌محوری در هر شهرستان در نظر گرفته شده است.

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان با بیان اینکه در شهر گرگان 3 برنامه تدارک دیده شده، افزود: در شهرستان بندرترکمن در روز عید سعید غدیر برنامه‌ای با حضور علما اهل تسنن و تشیع در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: در شهرستان آزادشهر بازسازی واقعه غدیر را خواهیم داشت و در زائرسرای این شهرستان برنامه های خوبی تدارک دیده شده است

دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان با بیان اینکه امید داریم در روز غدیر مردم با توجه به تاکیدات زیاد در روایات ائمه معصوم به اطعام‌دهی اقدام کنند، گفت: از شهرداری‌های استان گلستان درخواست داریم به فضاسازی مطلوب شهر برای گرامیداشت این ایام بپردازند./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.