1398-07-01 09:41
558
0
65593
در آستانه برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها؛

نشست هم‌اندیشی مسئولان کمیته امداد و آموزش و پرورش گلستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور اجرای هرچه باشکوه‌تر مرحله دوم جشن عاطفه‌های سال ۹۸ در مدارس سطح استان برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد در راستای توسعه فرهنگ انفاق و تکریم دانش آموزان بی‌بضاعت همزمان با سراسر کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی، برنامه ملی جشن عاطفه‌ها را با شعار "با رنگ مهر، رویایی را بسازیم" در مدارس سراسر استان برگزار می‌کند.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با توجه به شروع سال تحصیلی با توزیع ۲۰۰ هزار پاکت بین دانش آموزان در روز ۱۰ مهرماه در ۲۵۰۰ مدرسه برخوردار سطح استان برگزار می‌شود.

اسکندری عنوان کرد: گلستانی‌ها باهدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند، امسال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها یک میلیارد تومان کمک کردند.

وی با اشاره به بسیج حداکثری کارکنان کمیته امداد جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس گفت: امسال در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با رویکرد برقراری ارتباط مؤثر و چهره به چهره، کارکنان کمیته امداد سراسر استان با حضور در مدارس، پیام احسان و نیکوکاری به همنوع رابین دانش آموزان، مدیران و مربیان که بخش مهم و اثرگذاری از جامعه هستند را ترویج می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان همچنین از همکاری و استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان در برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان گلستان دارای ۱۳ هزار و ۸۲۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت است که از کمک‌هزینه تحصیلی برای تهیه کتب درسی و اقلام ضروری درسی، کمک‌هزینه ایاب‌وذهاب، پوشاک و کلاس‌های آمادگی کنکور برای ورود به دانشگاه و تقویت بنیه تحصیلی، تأمین شهریه دانشجویان در طول سال تحصیلی بهره‌مند‌می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار گلستان بیش از دو میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

اسکندری تصریح کرد: مردم نوع‎دوست می‎توانند کمک‎های خود به دانش آموزان نیازمندان گلستانی از طریق کد #۳*۵*۰۱۷*۸۸۷۷* و یا به شماره حساب‌ ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.