1398-06-23 10:02
1479
0
65446
گزارشی از پشت پرده جنجال سازی های اخیر توسط خانم نماینده؛

شرکت های خانوادگی پروانه سلحشوری از فرآورده های گوشتی تا حفاری نفت/ فعالیت گسترده اقتصادی را باور کنیم یا دغدغه مندی در حوزه زنان!؟

پروانه سلحشوری که با توئیت های جنجالی خود در حوزه زنان شناخته می شود یک نیمه پنهان دیگری نیز دارد که در بریده آگهی های روزنامه ها می توان آنرا دید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ مجلس دهم با همه فراز و نشیب‌هایش کم کم درحال اتمام است و در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس آتی برگزار می شود اما موضوع مهم عملکرد تک تک نمایندگان مجلس است که بایستی به سمع و نظر مردم رسیده شود تا در آینده نسبت به آن برای انتخاب و تشکیل ساختار بهارستانی نو تصمیم گیری کنند.

در همین رابطه، یکی از نمایندگانی که بیش از همه این روزها مواضع و حرف هایش جنجال ساز شده، «پروانه سلحشوری» است. این نماینده زن اصلاح طلب که از ابتدای حضور در مجلس دهم در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیایی حرف های ضدحجاب بر زبان راند و سپس مجبور به عذرخواهی شد در طول دوران نمایندگی حرف های کنایه آمیز و حاشیه ساز زیادی زده است. 
این روزها نظر وی درباره ماجرای دروغین دختر آبی و اصرار بر اشتباهش بسیار قابل توجه است تا جایی که باعث انتقاد بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی شده است. وی حتی موضوع را درباره این ماجرا به مسئله تونس و بیداری اسلامی هم کشاند. اما سئوال اصلی اینجاست که پشت این همه جنجال خانم نماینده فراکسیون امید چه می گذرد.
جستجوی کوتاهی در روزنامه رسمی کشور نشان می دهد که خانم نماینده ای که خود را نگران و دغدغه مند در حوزه زنان نشان می دهد چندین فعالیت در حوزه اقتصادی به همراه خانواده خود دارد. 
در روزنامه رسمی کشور حضور فعال سلحشوری به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت مهندسان مشاوره، شرکت تدارکات حفاری به عنوان بازرس و شرکت بسته بندی و فرآورده ای گوشتی به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره جلب توجه می کند.
جالب اینجاست که نام «برات قبادیان» همسر پروانه سلحشوری هم به عنوان رئیس و عضو هئیت مدیره در این شرکت ها به چشم می خورد و حتی نام تورج سلحشوری که به نظر می رسد یکی از اقوام نزدیک این نماینده اصلاح طلب است به چشم می خورد که حاکی از گرداندن خانوادگی این شرکت ها دارد. 
درواقع دامنه فعالیت اقتصادی خانواده سلحشوری از حفاری نفت تا فرآوری گوشت تا مشاوره فنی گسترده است اما این خانم نماینده در ظاهر در حوزه اجتماعی و زنان دست به غوغاسالاری می زند.
به نظر می رسد که هیاهو برای دختر آبی از جای دیگری آب می خورد و در زمانه ای که قوه قضائیه سعی دارد به پرونده مسئولان و عملکرد مالی آنها ورود کند، برخی با غوغاسالاری سعی می کنند که قوه قضائیه به حریم شان ورود نکند.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.