1398-06-16 12:28
1238
0
65336
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان خبر داد؛

شهادت یک مرزبان در درگیری مسلحانه با گروهک معاند در مریوان

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: یک نفر مرزبان هنگ مرزی مریوان شامگاه جمعه در درگیری با اشرار مسلح ناشناس در مرز این شهرستان به شهادت رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کُردتودی، شامگاه جمعه مرزبانان هنگ مریوان حین کنترل و پایش نوار مرزی، با تعدادی افراد ناشناس مسلح معاند ضد انقلاب در نقطه صفر مرزی و حریم ممنوعه که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، مواجه می شوند.

مرزبانان به محض مشاهده متجاوزان، موضع مناسب اتخاذ کرده و با حجم آتش سنگین آنها را غافلگیر و موفق می شوند تلفات سنگینی به معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرزهای غرب کشور وارد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در همین خصوص در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ساعت ۲۲ جمعه شب مرزبانان حین پایش نوار مرزی با تعدادی از افراد ناشناس در نقطه صفر مرزی و حریم ممنوعه (منطقه خوش‌کلان) درگیر شدند.

حسین خوش اقبال اضافه کرد: استوار یکم وظیفه مجید شیری‌پز در این درگیری به فیض شهادت نایل شد و یک مرزبان دیگر نیز زخمی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از گروه های معاند نظام مسئولیت این درگیری را بر عهده نگرفته است، افزود: اطلاعات تکمیلی بزودی از رسانه های معتبر اعلام می شود.

فرماندهی مرزبانی استان کردستان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است که استواریکم وظیفه مجید شیری‌پز ساکن شهر خمین استان مرکزی در این درگیری به شهادت رسید و همرزم وی گروهبان‌یکم مسلم غریبی ده‌گلی نیز اکنون در بیمارستان بستری است و وضعیت عمومی او رضایت بخش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.