1398-05-26 10:54
1026
0
64998
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

فضای مجازی توانست اردوهای جهادی را در بین جوانان و مردم به خوبی بشناساند/ برای شکار لحظات ناب باید در بین بچه های جهادی زندگی کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: فضای مجازی توانست اردوهای جهادی را در بین جوانان و مردم به خوبی بشناساند.

به گزارش گلستان ما، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نقش فضای مجازی در عملکرد اردوهای جهادی اظهار داشت: باید در فضای مجازی مسائل مثبت تربیتی، رشد دهنده و تعالی بخش را به شکل جذاب منعکس کنیم.

وی افزود: باید افراد مسلط به تکنیک های فضای مجازی با حضور در اردوهای جهای و زندگی در بین بچه های جهادی لحظه های ناب را شکار کنند.

معاون هما هنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: یک خبرنگار با حضور چند ساعته در اردوهای جهادی نمی تواند برای صفحات مجازی صحنه های نابی را شکارکند که جوانان برای حضور در اردوهای جهادی ترغیب شوند.

سردار نقدی ادامه داد: وقتی شب و روز با جهادگران زندگی کردید و در همه صحنه های مختلف کنار آنها بودید آن وقت است که شما می توانید به عنوان یک فعال فضای مجازی صحنه های ناب که بتواند جذاب باشد را به دست آورید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در خصوص اهمیت نقش فضای مجازی در شناساندن اردوهای جهادی به جوانان اظهار داشت: فضای مجازی توانست بحمدالله اردوهای جهادی را در بین جوانان و مردم به خوبی بشناساند و حالا دیگر دستگاه های کشور که باید از ظرفیت های اردوهای جهادی استفاده کنند به این مهم بپردازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.