1398-01-29 09:56
704
0
62653
سردار غیب پرور:

سامانه‌ای برای جمع آوری اطلاعات مناطق سیل زده و مساجد ایجاد می‌شود

سردار غیب پرور در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی »گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مسجد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سیل‌های اخیر با وجود خسارت‌های وارده اما برکات زیادی از جمله انسجام ملی را در کشور بوجود آورد.

 سردار غیب پرور در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی» گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در همین رابطه گفت: در این طرح ملی و مردمی بنا نداریم جای دولت بنشینیم و کار تصدی‌گری و اجرایی انجام دهیم بلکه هدف ما کمک به دولت است و تا پایان کار نقش حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به نقش فرماندهان سپاه های استانی در کمک به جمع آوری اطلاعات سیل زدگان اظهار داشت: سامانه‌ای در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور فعال خواهد شد تا اطلاعات مناطق سیل زده و همچنین مساجد جمع آوری شود تا به صورت منسجم در سامانه برای سهولت بیشتر کار بارگذاری گردد.

سردار غیب پرور در پایان  با اشاره به فراخوانی و دعوت از عموم مردم در این طرح گفت: نیت و نقش بسیج مشارکت دادن عامه مردم است تا بتوانیم با هم افزایی و همکاری هم این طرح معنوی را به سر انجام برسانیم.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.