1398-01-27 14:34
726
0
62608
حمید روحانی:

ایران قدرت برتر امروز در منطقه است/ دولت آمریکا صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارد/ آمریکا رو به زوال و رژیم صهیونیستی در معرض فروپاشی است

حمید روحانی گفت: آمریکایی ها برای اینکه شکست خودشان را پنهان کنند به کارهای تبلیغاتی دست می زنند که صورت شان را سرخ نگه دارند و فضاحت و بدبختی خودشان را پنهان کنند واقعیت این است که آمریکا رو به زوال است و رژیم صهیونیستی در معرض فروپاشی است و ایران هم به عنوان یک قدرت مقتدر حضور دارد.

به گزارش گلستان ما، رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در گفت و گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به جمله ترامپ در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این جمله ترامپ بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکست هایی که آمریکا از ایران در سال های اخیر خورده است بر می گردد.

حجت الاسلام حمید روحانی بیان کرد: آمریکا ضربه های جبران ناپذیری از ایران خورده است به عنوان مثال شکست آمریکا در سرنگونی دولت سوریه، شکست آمریکا در حاکم کردن تروریست هایی به نام داعش در منطقه کشورهای اسلامی و شکست آمریکا در یمن، شکست آمریکا در توطئه تجزیه کشورهای اسلامی، شکست آمریکا از بازداشتن ایران از مجهز شدن به موشک های پیشرفته از جمله ضربه هایی است که به آمریکا زده شده است.

وی ادامه داد: اینها چیزهایی است که برای آمریکا فاجعه بار است ایران در منطقه حضور فعال جدی و مقتدرانه دارد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه زنگ خطر را برای رژیم صهیونیستی یه صدا در آورده است.

روحانی عنوان کرد: آمریکا یک روز قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی می گوید، یک روز جولان را پایتخت می گوید، یک روز پاسدران انقلاب اسلامی را تروریست می خواند؛ اینها نشان دهنده  استیصال آمریکا در مقابل ایران است.

وی افزود: آمریکایی ها برای اینکه شکست خودشان را پنهان کنند به کارهای تبلیغاتی دست می زنند که صورت شان را سرخ نگه دارند و فضاحت و بدبختی خودشان را پنهان کنند واقعیت این است که آمریکا رو به زوال است و رژیم صهیونیستی در معرض فروپاشی است و ایران هم به عنوان یک قدرت برتر حضور دارد بنابراین آمریکا چاره ای ندارد جز اینکه دست به کارهای مذبوحانه بزند و دست و پا بزند و به نحوی با جو تبلیغاتی خودش را مقتدر نشان دهد.

حجت الاسلام روحانی در پایان گفت: البته آمریکا از این گونه حرکت ها سودی نمی برد و این تحریمی که در مقابل سپاه پاسداران انجام داد دیدیم که چه ضربه ای خورد و چگونه ملت یکپارچه از سپاه حمایت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.