1398-01-26 07:39
488
0
62569
کریمی قدوسی :

مهر تایید دادگاه بر «تقلید صدای رئیس جمهور» توسط حسین فریدون/ نوار صدا هم موجود است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تقلید صدا که خود جرم است و تقلید صدای رئیس جمهور هم جرم بزرگی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، محمد جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صادر شدن رای بدوی پرونده تقلید صدای حسن روحانی توسط حسین فریدون، اظهار کرد: در دوره مجلس نهم خبری به دست ما رسید مبنی بر اینکه آقای حسین فریدون صدای رئیس جمهور کشورمان حسن روحانی را تقلید کرده است.

وی افزود: وی ابتدا این تقلید صدا را در تماس با اداره گمرک برای ترخیص کالا‌های غیر مجاز انجام داده بود و گفته بود که چرا جلوی ترخیص این کالا‌ها گرفته شده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: وی همچنین در تماس دیگری با الهام امین‌زاده که در زمان دولت یازدهم معاون حقوقی ریاست جمهوری بود با صدای آقای روحانی به او گفت که سفری که به شما گفتم بروید، فعلا کنسل است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله به مقامات عالی رتبه کشوری مشخص شد که وی چندین بار دست به تقلید صدا زده است که در نتیجه این موضوع سریعا به روحانی ابلاغ شد تا جلوی این اقدامات برادر خود را بگیرد.

نماینده مشهد و کلات تصریح کرد: اینکه ما تذکر کتبی محرمانه برای رئیس جمهور بفرستیم و آقای رئیس جمهور هم بگوید، بله، باشه و فلان و ما جلوی این کار را می‌گیریم فایده‌ای ندارد. چراکه ما وظیفه داریم به عملکرد مسئولان نظارت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه طبیعتا هیچ مجرمی خود را مجرم نمی‌داند، خاطر نشان کرد: بنده به خبرگزاری دانشجو این مسائل را ارجاع دادم و بعد از انتشار خبر، حسین فریدون از بنده و خبرگزاری مذکور شکایت کرد که از آن زمان تا کنون بررسی این پرونده به طول انجامیده است.

کریمی قدوسی افزود: دادسرا در آخرین جلسه بررسی این پرونده حکم منع تعقیب صادر کرد که البته وکیل حسین فریدون از این حکم دادسرا شکایت کرد که البته با حکم دادگاه بنده و خبرگزاری مذکور تبرئه شدیم که رای خوب و قاطعی بود.

وی بیان کرد: دادگاه بررسی درخواست وکیل آقای فریدون اخیرا با حضور هیات منصفه مطبوعات برگزار شد که بنده در دادگاه حضور یافته و سند‌ها و مدارک خود را ارائه کردم و گفتم که به عنوان نماینده ملت کاری با حسین فریدون ندارم، بلکه با دستیار ویژه رئیس جمهور که اختیارات دارد کار دارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: وزارت‌های امور خارجه و اطلاعات ملزمند که چنین اطلاعاتی را برای ما نمایندگان بفرستند، در کمیسیون امنیت ملی این آرشیو اخبار وجود دارد، همچنین نوار تقلید صدای حسین فریدون و سایر مدارک تخلفات وی در قوه قضاییه وجود دارد.

کریمی قدوسی در پایان تاکید کرد: بنده حکم نهایی و صادر شده را ندیده‌ام اما اگر حکم بر تبرئه بنده داده شده باشد، یعنی جرم واقع شده، تقلید صدا که خود جرم است و تقلید صدای رئیس جمهور هم جرم بزرگی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.