1397-11-26 11:28
422
0
61193
جمع خواهران متحصن مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار:

اعضای مجمع کنوانسیون‌های پالرمو و CFT را رد کرده و به دشمنان پاسخی کوبنده بدهند

جمع خواهران متحصن مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار در نامه‌ای نوشتند: انتظاری که از مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود دارد این است که با اعتماد به خدا و پشتیبانی ملت همیشه درصحنه ایران زمینه رد کنوانسیون‌های پالرمو، (CFT) را با پاسخی کوبنده به زیاده‌ خواهی‌های غرب علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار و اروپای وابسته فراهم آورند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، جمع خواهران متحصن مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار در نامه‌ای نوشتند:

هو القاهر 

«فَتَرَى الَّذینَ فی‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ یُسارِعُونَ فیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشى‏ أَنْ‏ تُصیبَنا دائِرَةٌ فَعَسَى اللَّهُ أَنْ یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَیُصْبِحُوا عَلى‏ ما أَسَرُّوا فی‏ أَنْفُسِهِمْ نادِمینَ» (مائده/52) 

«مى‏بینى کسانى که در دلهایشان بیمارى است، در [دوستى‏] با آنان شتاب مى‏ورزند. مى‏گویند: مى‏ترسیم به ما حادثه ناگوارى برسد. امید است خدا از جانب خود فتح [منظور] یا امر دیگرى را پیش آورد، تا [در نتیجه آنان‏] از آنچه در دل خود نهفته داشته‏اند پشیمان گردند» 

رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام 

سلام‌علیکم؛ 

حضور میلیونی ملت مسلمان و همیشه درصحنه ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه بار دیگر پیام ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان خارجی و ستیزه جویان داخلی را منعکس کرد. این حضور پرصلابت همیشه پشتوانه فکری و عملی مسئولان نظام بوده است. ما به‌عنوان جمع کوچکی از این دریای خروشان این اطمینان را به شما می‌دهیم ملت ایران هرگز به حرف‌ها و وسوسه‌های دشمنان خارجی و داخلی دل‌خوش نبوده و نخواهد بود. 

انتظاری که از حضرات مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌عنوان تصمیم گیران مصلحت نظام وجود دارد این است که با اعتماد به خدا و پشتیبانی ملت همیشه درصحنه ایران، با قدرت و صلابت زمینه رد کنوانسیون‌های پالرمو، (CFT) در روز شنبه (27 بهمن 1397) را با پاسخی کوبنده به زیاده‌خواهی‌های غرب علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار و اروپای وابسته فراهم آورید. با بررسی‌های کارشناسانه و به‌دوراز تعصب، در صورت تصویب این کنوانسیون ها نه‌تنها هیچ ضمانتی وجود ندارد که این لوایح دردی از ملت را درمان کند بلکه تبعات سنگینی همچون «زیرسوال رفتن استقلال و قوانین ملی»، «استعمار نوی نظام سلطه»، «دسترسی اطلاعاتی کامل به‌نظام پولی، مالی و بانکی کشور»، «تحریم‌های جدید و دقیق‌تر کشور»، «تسلط بر نظام قضائی» ،«تنگ‌تر شدن معیشت مردم» و هزاران مورد دیگر به دنبال خواهد داشت. همچنان که سکان‌دار این کشور بارها اشاره کردند که این لوایح در اتاق فکر قدرت‌های بزرگ پخت‌وپز می‌شود و هیچ عایدی برای کشور نداشته و نخواهد داشت.  

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ما نیک می دانیم که عده‌ای معیشت مردم را اهرمی برای پذیرش این لوایح ننگین قرار داده اند و هرروز ملت و مسئولان دلسوز نظام را تهدید می‌کنند. آن ها عقل و دین خود را به وسوسه‌های شیطان فروخته اند اما غافل از آنند که فتح و پیروزی از آن خداست.  

تجربه تلخ برجام چراغ راه ماست، مجمع تشخیص مصلحت نظام از روسیاهی مجلس برای تصویب عجولانه برجام عبرت گرفته و در برابر آیندگان و تاریخ این کشور روسفید باشد. ان‌شاءالله 

والسلام علی من التبع الهدی 

جمع خواهران متحصن مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار

جبهه مردمی حفاظت از منافع ملت

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.