1397-08-28 12:25
1114
0
58877
آبروریزی در دولت تدبیر و امید؛

نغییر آقای مدیرکل با یک پیامک در مراسم معارفه‎اش! + فیلم

در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پست خراسان شمالی، حاشیه ای به وجود آمد که در هیج جای جهان شاید به این شکل روی نداده است که در دولت تدبیر و امید روی داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، طبق خبری که خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی منشتر کرده است، روز گذشته قرار بوده شخصی به عنوان مدیرکل جدید پست این استان معرفی شود و بر همین اساس مانند روال این برنامه بنرها و پارچه های مختلفی تهیه شده و در محل مراسم نصب می شود.

اما در هنگام تودیع و معارفه و علی رغم مراسم روبوسی انجام شده دو مسئول، ناگهان از سوی مجری اعلام می شود که این تودیع و معارفه اشتباهی صورت گرفته و نام مدیرکل اعلام شده خالقی نیست و آقای خانی مدیر کل پست خراسان می شود.

post1

حمید قربانی جم، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی ظهر یکشنبه با حضور در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به مراسم تودیع و معارفه روز گذشته مدیرکل پست خراسان شمالی که هنگام معارفه به یکباره نام مدیرکل جدید با تلفن رئیس سازمان پست تغییر کرد، اظهار کرد: باوجود نصب ۳۰ بنر و سخنرانی مدیرکل جدید پست خراسان شمالی به یکباره رئیس این سازمان تماس گرفته و مدیر جدید را تغییر می دهد که نماینده اعزامی شرکت ملی پست اعلام می کند نام مدیر کل جدید اشتباه تایپی بوده است.

قربانی جم این اقدام نماینده شرکت ملی پست راتوهین به مردم خراسان شمالی عنوان کرد.

وی گفت: بنده به عنوان نماینده افکار عمومی اجازه نمی دهم کسی در خراسان شمالی در چشم مردم نگاه کند و دروغ بگوید.»

طبق نظر تحلیل گران مسائل اجتماعی این نوع تودیع و معارفه و اشتباه در این سطح تا به حال در کمترین جای جهان روی داده و بسیار زشت می باشد.

برخی از طنزنویسان اجتماعی هم این عمل را تنها در سایه دولت تدبیر و امید محقق می دانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.