1397-01-30 15:34
656
0
52741

کرنش نماینده ایرانشهر در برابر عنصر سابق گروهک ریگی/ وقتی مجلس حامی عاملان حمله به ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان می شود!

در حالی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان از هلاکت عاملان حمله به ستاد انتظامی در سیستان و بلوچستان خبر داد که نماینده مردم ایرانشهر نیروی انتظامی را به بی مبالاتی در این حادثه متهم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از عصرهامون، چندی پیش بود که در جریان تعقیب وگریز نیروی انتظامی 3 نفر در شهرستان دلگان جان خود را از دست دادند، پس از این ماجرا رسانه های وابسته به گروهک های تروریستی که همواره در تلاش برای التهاب آفرینی در استان هستند شانتاژ رسانه ای گسترده ای آغار کرده و نیروی انتظامی را متهم کردند که افراد بیگانه را کشته است.

آنچه عیان است اینکه هدایت سم پاشی و دروغ پراکنی را در این ماجرا فردی معلوم الهویه به نام حبیب الله سربازی و از عناصر سابق گروهک ریگی که این روزها با حمایت های مالی رژیم سعودی صاحب رسانه شده در دست دارد و تلاش می کند به هر نوعی از این ماجرا به نفع ضدانقلاب بهره گیرد.

سربازی که درس دروغ پراکنی و شانتاژ را در کلاس های شیرین عبادی فرا گرفته، در این سالها همواره به عنوان بازوی اصلی احمد شهید در گزارش های ضدایرانی فعالیت داشته است، وی که تا قبل از هلاکت ریگی در گروهک جندالشیطان عملیات تروریستی بر علیه مردم طراحی می کرد امروز ژست حقوق بشری گرفته و مدافع مردم شده است.

علی ای حال این فرد با سوء استفاده از مرگ چند شرور مسلح در دلگان بار دیگر وارد معرکه شده و با انتشار علنی شماره تلفن نماینده مردم ایرانشهر در رسانه های ضد انقلاب از وابستگان خود خواسته تا با ارسال پیامک وارونه نشان دادن ماجرا نیروی نیروی انتظامی به رفتار خودسرانه متهم کنند.

در هر حال روز گذشته امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در تذکری که بسیاری آن را ناشی از فشار رسانه های گروهک های تروریستی می دانند گفته است: "بی‌مبالاتی نیروی انتظامی در استان سیستان بالاخص در حوزه‌های انتخابیه‌ ایرانشهر و چابهار موجب فوت بی‌گناهان می‌شود."

این سخنان عضو مجمع نمایندگان در حالی است که چندی پیش  علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عاملان حمله به ستاد انتظامی شهرستان «دلگان» در جنوب استان در اقدامی اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: این افراد به نام «مسلم بامری» (معروف به ریاضی) و برادرش «حمزه بامری» به همراه «یعقوب بامری» که به صورت مسلحانه در شهرستان دلگان تردد می کردند در روز ۲۳ فروردین ماه جاری سوار برخودرو هنگام حرکت در یکی ار مسیرهای دلگان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار کردند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نیروهای پلیس نیز به تعقیب آنها پرداختند اما افراد یادشده مجددا به سمت ماموران تیراندازی کردند که نیروهای انتظامی نیز مجبور به انجام عمل متقابل شده و در نتیجه سرنشینان خودروی فراری در تیراندازی طرفین کشته شدند.

وی گفت: از این افراد ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲۶۵ تیر فشنگ کلاش، ۱۰ خشاب حاوی فشنگ و تعدادی فشنگ سلاح گرینف کشف شد.

میرشکاری با اشاره به اینکه در داخل خودرو دختر بچه ۳ ساله ای هم وجود داشته که فوت کرده بود، خاطر نشان کرد: نکته جالب این است که هیچ تیری به این دختربچه اصابت نکرده و هنوز علت فوت وی مشخص نیست و ما منتظر نظر پزشکی قانونی در این رابطه هستیم.

در هر حال باید گفت در حالی که معاون امینی استاندار صراحتاً اصل ماجرا را تشریح کرده، نماینده مردم ایرانشهر با چه استدلالی از این افراد دفاع کرده است؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.