1396-10-29 09:33
519
0
49312
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد/ وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که کارآمدی نظام به‌خاطر ناکارآمدی دولت زیرسئوال رفته است به‌خاطر این است که دولت رفاه‌زده و تجمل‌گرا مشغول فعالیت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ورامین ما؛ سیدحسین نقوی حسینی ، نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب در جمع بسیجیان حوزه یک حضرت قائم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ورامین اظهار داشت: افراد بزرگی در این مکان‌های متبرک نشسته و پرورش پیدا کردن و از سوی دیگر شاهد هستیم که به درجات بسیار بالا رسیده اند که شهدا قسمتی از این افراد هستند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار و ادامه دهنده راه تفکر بسیج بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان ادامه دهنده این راه است که برخوردها و مشخصات ایشان نماینگر این مسئله است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روحیه بسیجی را نیازمند تقویت دانست و بیان کرد: کشورهای مختلف دنیا از این تفکر استفاده می‌کنند و شاهد بودیم که داعش را همین تفکر نابود کرد.

نقش تفکر بسیج در حل مشکلات / تشریح وضعیت مالی امام خمینی (ره) 

نقوی اظهار داشت: آمریکایی‌ها اختلافی را روی گسل خونین فعال کردند تا ۱۰۰ سال جهان اسلام را با هم درگیر کنند ولی تفکر بسیجی جلوی این مسئله ایستاد و به پیروزی نیز رسید.

وی خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی در دنیا نیست که بدون حضور آمریکا برطرف شود ولی شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران مشکل داعش را بدون حضور آمریکا از بین برد.

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن‌هایی که در دنیا هنرنمایی می‌کنند و اختراعات و اکتشافات بزرگ را انجام می‌دهند همین جوانان بسیجی هستنند که نمونه آن‌ها شهید احمدی روشن هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: از قبل انقلاب امام خمینی(ره) فردی بود که میلیاردها تومان پول زیر دستشان می‌چرخید و بعد از انقلاب نیز همان‌گونه بود اما پس از انقلاب نیز هیچ سرمایه‌ای برای خود در نظر نگرفتند و تنها خانه‌ای که ارثیه پدرشان بود را نیز وقف کمیته امداد کردند.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان دارای مختصات و ویژگی‌های ناب و خاص هستند به این معنی که به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

نقوی با اشاره به ۱۵ رای مخالف نماینده مجلس شورای اسلامی در به رسمیت شناختن قدس شریف، گفت: این افراد تربیت شدن مکتب بسیج نیستند و این درس عبرتی است که همه ما در آینده در هر جایگاهی که رسیدیم تفکر بسیجی را حفظ کنیم.

امروز رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور زمانی که مطالبی را می‌گفتیم به ما می‌گفتند بی‌سواد و امروز خود رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه کارآمدی نظام بخاطر ناکارآمدی دولت زیر سوال رفته است بخاطر این است که دولت رفاه زده و تجمل گرا مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه ایران سیاست های خود را در منطقه دیکته می کند، خاطر نشان کرد: امروز هر اقدامی در منطقه انجام می‌شود اعلام می شود که این اقدامات برای ایران است و این به آن دلیل است که می دانند که ایران توانمند است.

نقوی اظهار داشت: آنهایی که اعلام می‌کنند تورم تک رقمی است یا معنی تک رقمی را نمی‌فهمند یا اینکه در این جامعه زندگی نمی‌کنند که بدانند وضعیت مردم چگونه است.

بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد / وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند / قراردادهای وزارتخانه با شرکت‌های وزیر 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰درصد تورم دارد، تصریح کرد: وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی تواند فقر را درک کند زیرا وزارت خانه‌اش با شرکت‌های خودش قرارداد می‌بندند.

وی خاطر نشان کرد: امروز حکومت اسلامی نداریم بلکه دولت اسلامی داریم به این معنی که مردم خودشان مسئولین را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل نیز باید مسئولیت مردم را به آن‌ها گوشزد کنیم.

رئیس جمهور در حادثه کشتی سانچی سرفه‌ای هم نکرد 

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: در حادثه کشتی سانچی رئیس جمهور سرفه‌ای نمی‌کند و وزیر راه که مسیر کشتی‌ها زیر نظر او می‌باشد و وزیر نفت که محموله این کشتی متعلق به او است نمی‌رود و وزیر کار را به محل کشتی می‌فرستند ولی بعداً بعضی افراد می‌گویند که به پای رهبر می‌افتیم در حالی که این مطلب اصلاً درست نیست.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به اینگونه است که وقتی فردی از مردم رای اعتماد گرفت آن زمان است که دیگر نمی‌توان کاری کرد و تنها محکمه صندوق رای است که وقتی نام فردی به عنوان مسئول از آن بیرون می‌آید دیگر مشکل با نظام نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید مسئولیت شناس باشند، اظهار داشت: این نظام نیازمند مردان با تجربه و پخته و با مختصات تفکرات بسیجی دارد و بسیجیان باید خود را آماده ماموریت بزرگی کنند.

نقوی با بیان اینکه پایگاه های بسیج بستر مناسب پرورش این تفکر است، گفت: آنهایی که در پایگاه های بسیج بوده و هستند یکدیگر را برادر می‌دانستند و با هم متحد می‌شدند تا اهداف نظام و انقلاب پیش رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.