1396-03-01 11:30
2300
0
39350
براثر برگزاری مراسم جشن بدون مجوز پیروزی در انتخابات رخ داد؛

درگیری دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ نصب عکس سران فتنه در برد دانشجویی!/ برخورد منفعلانه مسئولان دانشگاه

امروز وقتی عده‌ای از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به برگزاری غیرقانونی و بدون مجوز مراسمی در دانشگاه اعتراض کردند، با برخورد فیزیکی و غیراخلاقی برخی حامیان دولت مواجه شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو خبر، امروز وقتی عده‌ای از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به برگزاری غیرقانونی و بدون مجوز مراسمی در دانشگاه اعتراض کردند، با برخورد فیزیکی و غیراخلاقی برخی حامیان دولت مواجه شدند.در جریان اعتراض دانشجویان حامیان دولت با فحاشی بی‌دلیل به محمدحسین قائدشرف، دبیر دفترتحکیم وحدت و دانشجوی دکتری هسته‌ای دانشگاه امیرکبیر اجازه صحبت به وی نداده و فضا را متشنج کردند.

معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگویی اظهار داشت: امروز عده‌ای از دانشجویان به منظور برگزاری جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه جمع شدند. شنیدیم که دانشجویان عکس فردی را همراه خود دارند، معاون خود را برای جمع کردن عکس فرستادیم که تا خواستند جمع کنند یک مقداری بین دانشجویان هر دو طرف بحث درگرفت و شعارهایی سر دادند.

معتمدی ادامه داد: هر موقع هم که از قبل از عکس‌های این افراد استفاده شده یکی دو ساعته عکس‌ها را جمع کرده‌ایم. امروز هم معاون خود را فرستادیم که عکس‌ها را جمع کنند.

برخورد منفعلانه مسئولان دانشگاه تاسف‌بار است

با ادامه این اتفاقات، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیامی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: اتفاقات امروز دانشگاه و اقدام غیرقانونی یکی از تشکل‌های معلوم الحالِ دانشگاه در نصب عکس یکی از سران فتنه در بُردِ خود، نشان داد که این جریانات و تشکل‌های وابسته به آن‌ها در داخل دانشگاه، چه در زمان پیروزی در انتخابات و چه در زمان شکست، بر مشیِ آشوب و قانون‌شکنی خود پایبند هستند.

در ادامه این پیام آمده است: متاسفانه این اولین باری نیست که این تشکل‌ها اقدام به قانون شکنی و در پی آن هوچی‌گری می‌نمایند و از آن تاسف بارتر، بی‌تفاوتی و انفعال مسئولین دانشگاه در برابر این اقدامات هنجار شکنانه علی‌رغم تذکر و پیگیری‌های مکرر دانشجویان است.

این نهاد دانشجویی در پایان خاطرنشان کرده است: بسیج دانشجویی ضمن محکومیت مجدد این سلسله اقداماتِ قانون‌شکنانه اعلام می‌دارد که از این پس در برابر این بی‌قانونی‌ها و انفعال مسئولین در برابر این حرکات، سکوت و خویشتن داری پیشه نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.