1396-02-12 14:34
2069
0
38525
ویژه انتخابات ریاست جمهوری؛

ستاد تبلیغات انتخاباتی بانوان آیت‌الله رئیسی در گالیکش فعال شد + تصاویر

ستاد تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گالیکش فعال شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، روز گذشته ستاد تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه بانوان در گالیکش فعال شد.

ستاد بانوان آیت‌الله رئیسی در شهرستان گالیکش را خانم «آمنه عصمتی» فرزند شهید عصمتی به‌عنوان رییس ستاد بانوان آیت‌الله رئیسی در شهرستان گالیکش در خیابان شهید بهشتی این شهر افتتاح شد.

«احمد ایزد» عضو ستاد مرکزی انتخابات آیت‌الله رئیسی در استان گلستان در این آیین نکاتی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، لزوم ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات و نقش تأثیر گزار بانوان در انتخابات عنوان کرد.

گفتنی است پیش‌ازاین در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» به ریاست «حسن قزلسفلی» در شهرستان گالیکش راه‌اندازی شد بود. همچنین 6 اردیبهشت‌ماه نیز ستاد دکتر «حسن روحانی» به ریاست «حسین خسروی» افتتاح شد؛ اما از فعال شدن ستاد انتخاباتی 4 کاندیدا دیگر انتخابات ریاست جمهوری هنوز در این شهرستان خبری نیست.

شایان‌ذکر است در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان گالیکش 37 هزار و 107 رأی صحیح اخذ شد که از این تعداد 18 هزار و 330 آن متعلق به حسن روحانی و 8هزار و 675 رأی نیز به محمدباقر قالیباف دو کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعلق داشت.

nilkooh2374 1

nilkooh2374 1

nilkooh2374 1

nilkooh2374 1

nilkooh2374 1

nilkooh2374 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.