1396-02-12 07:59
769
0
38505
در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی

فرماندار کلاله: تحرکات کاندیداها و اصحاب رسانه رصد می شود

فرماندار کلاله گفت: بمنظور حفظ آرامش موجود در استانه انتخابات و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس، تحرکات اصحاب رسانه و کاندیداها در فضای مجازی کنترل می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی ضمن تاکید بر رصد فضای مجازی و تحرکات کاندیداها اظهار داشت: برای جلوگیری از انتشار شایعات کذب در فضای مجازی و تخلف از سوی برخی از کاندیداها، رصد فضای مجازی در اولویت کاری ما قرار می گیرد.

وی افزود: در این رستا برای آگاهی بخشی بیشتر کاندیداها نسبت به بایدها و نبایدهای انتخاباتی، جلسات متعددی با انها برگزار خواهد شد و به همراه آن می طلبد اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی نیز در جلسات توجیهی شرکت کنند.

شهرام شیرزاد معاون فرماندار کلاله نیز با اذعان به قدرت رسانه، اظهار داشت: رسانه های برجسته شهرستان باید به گونه ای عمل کنند که عملکرد آنها در خنثی سازی هرگونه شایعه از سوی کانال ها و گروه های ناشناخته غالب باشد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله پیش رو انتخابات است، گفت: باید رسانه با توجه به رسالت خود مردم را به حضور پرشور در صندوق های رای تشویق کنند.

شیرزاد نیز با تکرار جمله فرماندار کلاله مبنی بر رصد فضای مجازی و تحرکات کاندیداها، اظهار داشت: باید از فرصت ها برای جلوگیری از تهدیدها استفاده کنیم.

ashab 1

ashab 2

ashab 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.