1396-02-12 07:09
2171
0
38501
واکنش فعال اصلاح طلب ساکن آمریکا به سخنان کرباسچی:

بی شعور، گاله دهانت را به اندازه باز کن/ رییس جمهور هم مدیون سربازان قاسم سلیمانی است

در پی توهین غلامحسین کرباسچی شهردار اختلاسگر تهران در افتتاحیه ستاد روحانی در شهر شهید پرور اصفهان، یکی از فعالان اصلاح طلب ایرانی ساکن آمریکا در یادداشتی اعتراض خود را به این سخنان سخیف نشان داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کیهان، داریوش سجادی، فعالِ اصلاح طلبِ ساکن آمریکا در یادداشتی تند و اعتراض آمیز به سخنان سخیف غلامحسین کرباسچی که در افتتاحیه ستاد روحانی در اصفهان نسبت به رشادتهای مدافعان حرم در سوریه ابراز داشت واکنش نشان داد. سجادی در متن اعتراضی خود آورده است:

آقای کرباسچی لطفاً خفه شو!

اسائه ادب غلامحسین کرباسچی به ساحت قدسی حافظان حرم و خانواده محترم شهیدان و سربازان دلاور سردار قاسم سلیمانی شایسته یک تو دهنی جدی به این تبختر پر بلاهت است.

آقای کرباسچی!

وقتی بلد نیستی گاله دهنت را به قاعده باز کنی گریزی از آن نیست که می بایست گاله دهان کثیفت را به قاعده بست!

جناب کرباسچی مطمئن باش اگر هنگام صدور آن ترهات شخصاً نزدتان حضور داشتم، دندان هایت را در دهان کثیفت خرد می کردم و ارزنی نیز خود را معطل اطوارهای روشنفکری و مدنی بازی و «خشونت بد است» و «من خیلی متمدنم» نمی کردم!

بی کفایت!

اگر سلیمانی و سربازان سلیمانی و رزم حماسی و قهرمانانه ایشان در شامات نبود اکنون حضرتعالی بجای آن که از پشت میکروفون و در حریم امن مملکت لن ترانی علیه آن دُردانگان کنی می بایست از خوف داعش با زن و بچه ات در بیابان های ساوه دنبال جان پناه می گشتی!

خیر آقای کرباسچی!

تصاحب کرسی ریاست جمهوری تا آن اندازه ارزش ندارد تا برای پیروزی نامزدتان، هر چیزی را از دهانتان برون‌ ریخت کنید!

کاخ ریاست جمهوری پاستور با تمام اجزاء و جوانبش بر سرتان خراب شود اگر آن قدر شعور ندارید تا بفهمید رئیس جمهورتان نیز مانائی‌ اَش در قدرت را مدیون رشادت سلیمانی و سربازان سلیمانی در شامات‌ اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.