1396-01-08 11:36
750
0
37133
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایجاد اشتغال در بازه زمانی کوتاه مدت تأثیری ندارد/ می توانیم با ایجاد اشتغال امنیت جامعه را افزایش دهیم

نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: اشتغالی که در بازه زمانی کوتاه صورت گیرد تأثیر زیادی ندارد و این اشتغال باید پایدار باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از عطارنیوز، چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عطارنیوز ضمن تبریک ویژه عید نوروز به مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: هر سالی که رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی تأکید می کنند نشان دهنده اهمیت اقتصاد داخلی و رونق اشتغال برای جوانان است.

وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی به چند شاخه تقسیم می شود که در هر سال یکی از این شاخه ها به طور ویژه در دستور کار باید قرار بگیرد.

چنارانی گفت: اشتغالی که در بازه زمانی کوتاه صورت گیرد تأثیر زیادی ندارد و این اشتغال باید پایدار باشد.

وی افزود: بنده به همراه سایر مسئولین تمام تلاش خویش را برای ریشه کن کردن بیکاری خواهیم کرد تا با ایجاد اشتغال بتوانیم امنیت جامعه را افزایش دهیم.

نماینده نیشابور و فیروزه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه احزاب و نگرش های مختلف سیاسی صورت گرفته است ولی این اختلاف نگرش ها نباید باعث تضعیف انقلاب شود و با توجه به نزدیک شدن به روزهای حساس انتخابات از نیروی انتظامی خواستار توجه ویژه به امنیت در این برهه زمانی هستم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.