1395-12-25 11:37
1686
0
36622
با شوری کودکانه برگزار شد:

تصاویر/ یادواره شهدای دانش آموزی در مدرسه شاهد بندرترکمن

همزمان با گرامیداشت هفته شهدا دانش آموزان مدرسه شاهد بندرترکمن در یادواره شهدای دانش آموزی یاد و نام شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، در این مراسم زیبا که با شور کودکانه ای همراه بود دانش آموزان با گرفتن قاب عکس شهدا و طنین دلنواز ای لشکر صاحب زمان که از بلندگوی مراسم پخش شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا تصاویر زیبایی ازعشق به شهدا را تصویرگری کردند.

یاران شهدا با اجرای سرودهای دانش آموزی و ویژه برنامه های گرامیداشت شهدا با شوری کودکانه از دانش آموزان دیروز سنگرهای جنگ یاد نمودند.

در این مراسم مادران شهدا با حضور در این محفل معنوی باردیگر یاد فرزندان خود را زنده کردند تا نشان دهند راه و نام شهدا همچنان ادامه دارد.

دانش آموزان با ادای احترام به مقام مادران شهدا و حکاکی یا زینب بر دستهایشان طلایه دار راه ولایت شدند.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز در این مراسم در بیانی کودکانه با گرامیداشت مقام شهید اظهار داشت: بالاترین فضیلت طبق آیات و روایات قرآنی همان شهادت است چرا که شهید به وجه الله نگاه می کند.

وی با اشاره به شهادت کودکان سوریه در جنگهای منطقه ای افزود: اکنون هم و سن سالهای شما در شهر خود شهید می شوند اما شما به برکت خون شهدای انقلاب آرامش امروز در کشور را دارا هستید که باید شاکر بود.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: به برکت خون شهدا ، رهبری مقام معظم رهبری و نگاه تیزبینانه معظم له و مردم خوب کشور که 38سال پای انقلاب ایستادند و همراهی کردند کشورما درامنیت و آرامش است.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: رزمندگان دانش آموز در سنگرهای جنگ از انقلاب ما دفاع کردند لذا اکنون امروز شما در سنگرهای علم و دانش با خوب درس خواندن و حفظ حجاب ادامه دهنده راه آنان هستید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال بی حجابی و از بین بردن اعتقادات دینی کودکان و نوجوانان ایران هستند اما طبق بیانات مقام معظم رهبری ، شهدا ، قران و پیامبر گرامی اسلام حجاب مهمترین اصلی است که انسان و جامعه را به سعادت و خوشبختی رهنمون می سازد.

بدین ترتیب آخرین یادواره شهدای دانش آموزی در سال 95 با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهید ابوعمار و مدرسه شاهد بندرترکمن برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.