1395-12-23 13:55
851
0
36520
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

کاهش نفوذ دشمن در گرو رشد سواد رسانه‎ای خانواده و جامعه است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: در عصر کنونی برای کاهش نفوذ دشمن و رشد یافتگی بیشتر در خانواده ها ، سطح سواد رسانه ای در خانواده باید افزایش یابد چرا که با رشد سواد رسانه ای نفوذ دشمن کمتر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، همایش بزرگ تحکیم بنیان خانواده و تجلیل از بانوان فرهیخته،فعالان فرهنگی و قرآنی با حضور جمعی از مسولین شهرستان در بندرترکمن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر کوهستانی با اشاره به نقش خانواده در سعادت بشر اظهار داشت: اساسی ترین کانون بشری در جامعه خانواده است که روش و مشی آن نقش مهمی در سعادت و شقاوت هر جامعه ای دارد.

وی با اشاره به افزایش سرمایه گذاری در این نهاد بشری افزود: جامعه رشد یافته در گرو سرمایه گذاری بیشتر در خانواده است لذا اگر قصد نفوذ در جامعه ای مطرح باشد همان کانونهای گرم بشری خانواده است. 

رییس اداه تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به نگاه ویژه اسلام به زندگی نبی مکرم اسلام و پرورش فرزندانی تاریخی و جاویدان در جهان ابراز داشت: خداوند با اهدا کوثر به پیامبر و پرچمداری اسلام در مسیر اسارت برای زینب (س) نشان داد که زنان با خانواده تاثیر انکار ناپذیری در سعادت جامعه و هدایت بشر دارند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می رود ادامه داد: در انقلاب نیز زنان به عنوان ستون محکم خانواده ، انقلاب را حمایت کرده و با تقدیم فرزندان خود به اسلام موجب افتخار و سرافرازی اسلام ناب محمدی شدند.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به سرمایه گذاری های دامنه دار استکبار در فروپاشی کانونهای گرم بشری اذعان داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری هشدار شبیخون و تهاجم فرهنگی را بیان کرد سرمایه گذاری های دشمن در این بخش بیشتر شد به نحوی که در حال حاضر بیش از 3000 شبکه ماهواره ای دشمن برای فروپاشی خانواده ها در جامعه اسلامی کمر همت بسته اند.

این مقام مسول با تاکید به افزایش سطح سواد رسانه ای خانواده ها در عصر کنونی  تصریح کرد: در عصر کنونی برای کاهش نفوذ دشمن و رشد یافتگی بیشتر در خانواده ها ، سطح سواد رسانه ای در خانواده باید افزایش یابد چرا که با رشد سواد رسانه ای نفوذ دشمن کمتر خواهد شد.

وی یادآورشد: بی شک تحکیم خانواده و سرمایه گذاری در این بخش اثرات بی بدیلی در سعادت و خوشبختی جوامع دارد و این اصلی انکار ناپذیر است.

در ادامه از بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی قرآنی شهرستان تجلیل شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.