1397-06-01 12:35
658
0
56318

کاهش شانس مربیگری کی‌روش در مکزیک به خاطر "کارنامه ضعیف"/ کار سخت کارلوس در رقابت با هیدینک برای هدایت کلمبیا

رویکرد مقامات فوتبال مکزیک در خصوص استخدام کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کشور تغییر کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ مدتی است که اخباری در خصوص تمایل مکزیکی‌ها برای استخدام کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور به گوش می‌رسد اما طبق ادعای یک رسانه مکزیکی، شانس پیوستن این مرد پرتغالی به ازتک‌ها کاهش پیدا کرده چون کارنامه کاری او نتوانسته نظر مدیران فوتبال مکزیک را جلب کند.

سایت «بولاویپ» نوشته که مقامات فوتبال مکزیک با توجه به اینکه کی‌روش در دوران مربیگری خود هیچ جامی کسب نکرده، از استخدام او منصرف شده‌اند.

این سایت با استناد به گزارش روبن رودریگس، خبرنگار نشریه رکورد مکزیک نوشته که تعداد زیادی از مدیران فوتبال مکزیک به استخدام کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چراغ سبز نشان نداده‌اند.

در همین حال نشریه ال‌پائیس اسپانیا نوشته که کی‌روش برای رسیدن به نیمکت تیم ملی کلمبیا - تیم دیگری که در چند وقت اخیر شایعه مربیگری کی‌روش در آن هم شنیده شده است - کار سختی خواهد داشت چرا که او حالا یک رقیب سرسخت و بزرگ مانند گاس هیدینک دارد.

طبق اعلام منابع موثق نزدیک به فدراسیون فوتبال کلمبیا، مدیران فوتبال این کشور تمایل دارند که جانشین خوسه پکرمن در این تیم یک سرمربی مجرب اروپایی باشد. این منبع از علاقه رامون خسورون رویس فدراسیون فوتبال کلمبیا به استخدام گزینه‌هایی مانند ریکاردو گارکا، سرمربی تیم ملی پرو، رینالدو روئدا و خوان کارلوس اوسوریو سرمربی سابق تیم ملی مکزیک خبر داده اما نوشته که اصلی‌ترین کاندیداهای جانشینی پکرمن گاس هیدینک و کارلوس کی‌روش هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.