1396-04-27 09:33
1155
0
41605
سرهنگ اثنی عشریه :

هر جا به روحیه انقلابی تکیه کردیم موفق شدیم / با بصیرت و دشمن شناسی فرصت هر حرکتی را باید از دشمن گرفت

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گفت: یک فرمانده باید از بصیرت و دشمن شناسی فوق العاده ای برخوردار باشد و قدرت تحلیل مسائل پیرامون را داشته باشد و با هر حرکت دشمن یک حرکت بدل انرا طراحی کند و هیچ گاه فرصت حرکت به دشمن را ندهد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی در جمع فرماندهان گفت: یکی از مولفه های موفقیت ما در کشور ، پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب است که مصادیق آن ، انقلابی بودن ارتش و همراهی آن با انقلاب و پادر رکاب بودن رهبر و عملکرد خوب ارتش در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده تیپ ۲۳۰تصریح کرد : هر جا به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم موفق شدیم،ما باید کلام فرماندهی کل قوا و سلسله مراتب برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی را به درستی درک و عمل کنیم و پای بندی به آرمانها انقلاب اسلامی در تبهیت از ولایت فقیه و تقویت و زنده نگه داشتن و ادامه راه ۴۸۰۰۰ شهید ارتش و همه شهدا که با خون خود این امنیت را برای ما به ارمغان اوردن باشیم.

سرهنگ اثنی عشریه ادامه داد:باید حساسیت در برابر دشمن و نقشه آنان را کاملا در دستور کار خود قرار دهید ، وضع گیری نسبت به تهدیدات نظامی دشمن علیه امنیت ملی و منافع ملی و استقلال کشور را به خوبی طرح ریزی کنید که در مواقع نیاز در کمترین زمان بیشترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عملکرد انقلابی در فرماندهی و مدیریت،و ماموریت پاسداری از کشور امر ضروریست، گفت: یک فرمانده باید از بصیرت و دشمن شناسی فوق العاده ای برخوردار باشد و قدرت تحلیل مسائل پیرامون را داشته باشد و با هر حرکت دشمن یک حرکت بدل انرا طراحی کند و هیچ گاه فرصت حرکت به دشمن را ندهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.