1396-01-23 10:59
1086
0
37719
مدیرکل صدا و سیمای گلستان خبر داد؛

آغاز برنامه های تهییجی انتخاباتی صدا و سیمای گلستان از اواسط اردیبهشت/ رویکرد شبکه استانی انتخابات شوراهاست

مدیرکل صداوسیما با بیان اینکه رویکرد شبکه های استانی انتخابت شوراهاست، گفت: حجم برنامه های ما در ایام انتخابات شورای شهر و روستا بیشتر خواهد شد در این راستا نیز تدارک وسیعی دیده ایم.

به گزارش گلستان ما ؛ بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیما گلستان درگفت وگو با این پایگاه خبری در خصوص رویکرد صدا و سیما در ایام انتخابات شوراها گفت: حدود یک ماه گذشته دوره ی تبلیغی ما شروع شده است و صدا و سیما برای سه دوره تبلیغی، تبیینی و تهییجی برنامه دارد.

آغاز برنامه های تهییجی انتخاباتی صدا و سیمای گلستان از اواسط اردیبهشت

وی با اعلام این خبر که درهمه ی برنامه ها تقریبا آیتم های کوتاه انتخاباتی را خواهیم داشت، افزود: از نیمه اردیبهشت برنامه های تهییجی صدا و سیمای استان آغاز می شود و حجم برنامه های ما درآن ایام بیشتر خواهد شد.

مدیرکل صداوسیما درخصوص برنامه های این سازمان در ایام انتخابات اذعان داشت: صدا و سیمای استان گلستان برنامه های وسیعی را برای ایام انتخابات با رویکرد انتخابات شوراها تدارک دیده است که امیدواریم این برنامه ها مورد توجه و پسند مردم عزیز استان سرسبز گلستان قرار بگیرد.

عبدلحسینی تصریح کرد: از هفته ی گذشته برنامه ای باهمکاری همه ی اقوام در حال ضبط است که درهمه ی شهرهای استان فیلم برداری خواهد شد.

التزام به اصل نظام و انقلاب از شاخصه های بلامنازع کاندیداهاست

وی در بخش دیگر سخنانش به شاخصه های کاندیداهای اصلح اشاره کرد و در این باره گفت: شاخص های کاندیداها را قانون مشخص کرده است و هرکاندیدی از شاخص ها رد شده باشد طبق قانون بوده است، بی شک کسانی که قصد کاندیدا شدن در این نظام و طبق این قانون را دارند باید اصل نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی را قبول داشته باشند.

همه باید از تجربه انتخابات گذشته استفاده کنیم

مدیرکل صدا و سیمای گلستان درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و شهرخودمان است با توجه به این هدف مهم همه ما موظف هستیم از تجربه انتخابات گذشته بهره ببریم و کاندیداها نیز موظف هستند به قانون تمکین کنند./ پاسرو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.