1395-03-06 10:36
1517
1
32599
وبگاه صهیونیستی مدعی شد؛

ژنرال سلیمانی عملیات آمریکایی‌ها در آزادسازی فلوجه را رهبری می‌کند + عکس

تصمیم آمریکایی ها مبنی بر حمایت از عملیات ژنرال ایرانی حاکی از این است که ایران در مرکز نبرد های خاورمیانه قرار گرفته و از روس ها و آمریکایی ها در رهبری این نبردها پیشی گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از صراط، وبگاه اطلاعاتی دبکا فایل  (Debka File) وابسته به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، در مطلبی به عملیات آزادسازی فلوجه در عراق اشاره کرده و نوشت آمریکا و پنتاگون مدت هاست که مخالف شرکت کردن نیروهای حشدالشعبی و طرفدار ایران برای مبارزه با داعش در خاک عراق هستند اما مدعی شد که اکنون قاسم سلیمانی عملیات آنها را هدایت می کند.

این پایگاه صهیونیستی دلایل بی‌پایه و اساس مخالفت آمریکا و پنتاگون را اینگونه عنوان کرده است؛

1. عمده مخالفت آمریکا با نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) که توسط ژنرال مورد حمایت ایران«ابو مهدی المهندس» رهبری می شود،است. زیرا واشنگتن نام ابو مهدی المهندس را در فهرست تروریست های جهانی قرار داده است.

2. ایالات متحده آمریکا همچنین مخالفت شدیدی با مشارکت نیروهای سازمان بدر که توسط «هادی العامری که گفته می‌شود وابسته به سپاه قدس ایران است» رهبری می‌شود، دارد. آمریکا ادعا می‌کند که پس از بازپسگیری مناطق سنّی نشین عراق از دست داعش توسط آنها، ناآرامی بوجود آمده است.

دبکا فایل در ادامه این یادداشت آورده است که این حجم از مخالفت ها پس از 22 می که آغاز حمله به فلوجه به منظور آزاد سازی این شهر از چنگال داعش بود، از میان رفته و مشارکت نیروهای طرفدار ایران دیگر برای آمریکا تابو نیست.

اگر چه حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد که 35 هزار سرباز در آزادسازی فلوجه از دست داعش، در میدان حضور خواهند یافت اما منابع نظامی و امنیتی دبکا اطلاع داده اند که شمار زیادی از این نیروها در نبرد ها حضور نخواهند یافت بلکه این حملات توسط سازمان بدر و همچنین نیروهای بسیج مردمی عراق به رهبری مستقیم ژنرال قاسم سلیمانی از یک مقر فرماندهی صورت خواهد پذیرفت. و در همین راستا حملات جنگنده های آمریکایی نیز سلیمانی را در رسیدن به اهدافش پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش جام نیوز، این پایگاه خبری صهیونیستی در پایان ادعا کرد: «تصمیم آمریکایی ها مبنی بر حمایت از عملیات ژنرال ایرانی حاکی از این است که ایران در مرکز نبرد های خاورمیانه قرار گرفته و از روس ها و آمریکایی ها در رهبری این نبردها پیشی گرفته است.»   

ژنرال سلیمانی عملیات آمریکایی‌ها در آزادسازی فلوجه را رهبری می‌کند+عکس

همچنین پایگاه خبری "لانگ وار ژورنال" با انتشار تصویری از حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس در اتاق عملیات فلوجه در عراق خبر داد.

حاج قاسم سلیمانی در اتاق عملیات فلوجه + عکس

در این گزارش آمده است: همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای مختلف عراقی برای بازپس گیری شهر فلوجه، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای کمک مستشاری در اتاق عملیات فلوجه حاضر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

خداوندا سردار سلیمانی را که از یادگاران معزز دفاع مقدس هستند در پناه خودت محفوظ نگهدار.آمین یا رب العالمین

0
0
پاسخ
1395-03-06 14:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.