1393-05-16 08:38
1922
0
654

فیلم / تصاویر جدیدی که وحشت صهیونیستها را رقم زد

رژیم صهیونیستی با اعلام انهدام تونلهای مقاومت در غزه تلاش کرد شهرک نشینان را قانع کند که در تهاجم وحشیانه ۲۹ روزه خود به غزه موفق بوده و تمامی زیرساختهای مقاومت را از بین برده است اما انتشار تصاویری از تونلهای سالم مقاومت باعث بهت صهیونیستها شده است.

به گزارش گلستان ما ، نخستین تصاویر از تونلهای عملیاتی نیروی مقاومت در غزه که با وجود تمامی تهاجمات رژیم اشغلگر قدس، سالم و آماده رزم است، مسئولان صهیونیستی را با مشکل بزرگی مواجه کرده، زیرا بهانه آغاز تهاجم به مردم بی دفاع غزه، دسترسی به تونلهای مقاومت و انهدام تمامی سکوهای پرتاب موشک اعلام شده بود و زمانی که رژیم صهیونیستی با تمام توان به حمله پرداخت و موفق به مهار قدرت مقاومت نشد، تنها با اعلام دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، اقدام به حضور در پای میز مذاکره کرد اما پخش تصویر رزمندگان مقاومت در تونلهای سالم و دسترسی به توان مناسب برای مقابله با تهاجم صهیونیستها، موج جدیدی از وحشت را در میان شهرک نشینان صهیونیست و مسئولان آنها بوجود آورده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شده بود: پس از تخریب کامل تونل های حماس غزه را ترک کردیم.

وی با اشاره به قدرت نیروی مقاومت گفت: در هفته های اخیر سامانه تونل های حماس به دست ارتش اسرائیل ویران شد و ما پس از آنکه مطمئن شدیم سامانه تونل های حماس به طور کامل ویران شده است از غزه خارج شدیم.

رزمندگان مقاومت در این تصاویر با اعلام آمادگی برای پاسخ به هرگونه تهاجم احتمالی صهیونیستها از ترک نکردن سنگرها تا تحقق کامل شرایط و خواسته های خود سخن گفتند. / شبکه خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.