1397-10-06 10:12
4117
0
59896

مدرسه فرهنگیان قهرمان مسابقات آموزشگاه های ابتدایی کردکوی شد + تصاویر

مسابقات آموزشگاه های ابتدایی شهرستان کردکوی درحالی به کار خود پایان داد که مدارس فرهنگیان، نیکان و مرحوم خطیری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ مسابقات قهرمانی آموزشگاه های ابتدایی با حضور ۲۴ تیم از آموزشگاه های شهرستان از شنبه ۱ دی ماه لغایت چهارشنبه ۵ دی ماه به مدت ۵ روز در سالن مجتمع ورزشی امام علی (ع) شهرستان کردکوی برگزار شد.

چهارشنبه ۵ دی ماه فینال مسابقات با حضور زنجانی معاون پرورشی و تربیت بدنی، بهرامی کارشناس تربیت بدنی و حضور اولیا، مربیان مدارس و مدیران مدارس شهرستان برگزار گردید.

بعد از بازی های مقدماتی و حذفی چهار آموزشگاه: دبستان مرحوم خطیری، دبستان حکیم نظامی، دبستان فرهنگیان و دبستان غیردولتی نیکان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

پس از بازی‌های مرحله رده بندی و فینال به ترتیب: مدارس فرهنگیان، نیکان و مرحوم خطیری مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در اختتامیه بازی ها سیدعلی زنجانی معاون پرورشی با خیرمقدم گویی به تیم های حاضر و مدعوین و عبدالحسین بهرامی کارشناس تربیت بدنی با بیان چگونگی روند بازی ها، در انتها احکام و مدال‌های تیم های اول تا سوم به آنها اهدا گردید.

قابل ذکر است؛ این مسابقات به صورت مدرسه قهرمان برگزار شد و مدرسه قهرمان این دوره از بازی ها جهت برگزاری مسابقات استانی به نمایندگی از شهرستان کردکوی به استان اعزام می گردد.

تصاویری از این فینال:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.