1397-08-12 09:22
1697
0
58400
دبیر انجمن والیبال کشور اعلام کرد؛

"فدراسیون آماتوری ورزش کارگری" فدراسیون بدون ردیف بودجه

دبیر انجمن والیبال کشور در مجموعه ورزشی کارگری عزیزقلی محمدی گنبدکاووس گفت: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری علی رغم اینکه یک فدراسیون است و 14 میلیون کارگر را تحت پوشش دارد بدون ردیف بودجه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حمید حق بین در حاشیه مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور که به میزبانی گنبد در حال برگزاری است با عنوان این مطلب اذعان کرد: این فدراسیون در 30 رشته ورزشی در بخش آقایان و خانم ها فعال است و بودجۀ آن نیز از طریق کمک شرکت ها و کمپانی ها تامین می شود و برای کمک از نهادهای دولتی همیشه با مشکل ردیف بودجه مواجه هستیم.

وی افزود: تیم والیبال کارگری 2 دوره قبل نائب قهرمانی در کشور ایتالیا و در دوره قبل نیز یک قهرمانی را در کارنامۀ خود دارد اما هیچ بودجه ای به آن تعلق نگرفته است.

دبیر انجمن والیبال کارگران کشور اذعان کرد: هر ساله چند دوره مسابقات کشوری برگزار می شود اما تنها یک مسابقه انتخابی تیم ملی است و این دوره مسابقات به میزبانی گنبد با حضور کارشناسان در حال برگزاری است تا با نظر آنها بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند و در مسابقات جهانی تیرماه 98 در اسپانیا  تیم ملی را همراهی کنند.

وی هدف از انتخاب گنبدکاووس به عنوان میزبان این مسابقات را ارج نهادن به تیم های منتخب عنوان کرد و گفت: تیم استان گلستان یک تیم توانمند و مستعد است و همانطور که می دانیم جوشش والیبال ساحلی کشور از استان گلستان به ویژه در منطقه ترکمن صحرا است.

حمید حق بین یادآور شد: با توجه به تجربۀ خوب بازیکنان گلستان، اگر تیم گلستان به خوبی حمایت شود و اسپانسر مناسبی داشته باشد یکی از گزینه های اعزامی به مسابقات جهانی است.

وی همچنین گفت: برای اولین بار است که مسابقات کشوری جهت همگون سازی  به صورت سه نفره و مطابق با مسابقات جهانی برگزار می شود.

دبیر انجمن والیبال کارگران کشور با اشاره به برگزاری چند سری مسابقات در طول سال از جمله در بندرخمیر در دیماه ۀتیبه مناسبت شهدای هرمزگان و در چابهاربه مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: این مسابقات به صورت کاپ های آزاد برگزار می شود و هدف از برگزاری آن نزدیکی، وحدت ، انسجام کارگران و قومیت های مختلف با یکدیگر است.

گفتنی است در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور16 تیم از استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و دیگر استان‌های کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و ابراهیم سن سبلی،عبدالله آذر، سید امیر حسینی، محمد تماجزه بازیکن گلستانی به مربیگری یعقوب بیگی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.