1397-08-01 07:02
1378
0
58092
شهردار گرگان:

لازمه حمایت‌های آینده شهرداری گرگان از تیم بسکتبال کسب نتایج خوب است/ هوادران سرمایه اجتماعی تیم هستند

شهردار گرگان گفت: هدف ما کسب نتایج خوب در تیم است و معتقدم لازمه حمایت‌های آینده شهرداری از تیم کسب نتایج خوب است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، عبدالرضا دادبود امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: فرایند تصمیم‌گیری برای تیم زمان زیادی صرف شد و جلسات متعددی برگزار شد و تصمیم بر این شد امسال تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌ها حاضر شود و ما بتوانیم تیم خوبی را در لیگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال قرار بر این است تیم خوب و منسجم را داشته باشیم که بتواند همانند نام و شان بسکتبال در لیگ برتر حاضر شوند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم تا جایی که توان داریم با حوزه مدیریت تیم به صورت تخصصی برخورد کنیم و جمعی از بهترین‌ها را در مجموع کادر فنی و مدیریت تیم داشته باشیم که از جوانان شهر و همکاران خودمان استفاده کردیم و توانستیم تا حدود قابل قبولی به این هدف برسیم.

دادبود با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم بتوانیم حمایت خوبی را از تیم داشته باشیم، گفت: مسوولیت رییس هیات بسکتبال گرگان بخاطر سبقه حضور در تیم و فعالیت در حوزه شهری نسبت به تیم بسکتبال شهرداری گرگان کمی سنگین‌تر از گذشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل اقتصادی و اجتماعی که با آن روبرو هستیم تمام تلاش شد تا حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام شود و نگاه خوبی هم به حوزه جوانگرایی انجام شده و نگاه ویژه‌ای هم به حوزه استفاده از نیروهای بومی شده که این مجموعه توانسته ظفیت‌ها و توان تیم را افزایش دهد.

شهردار گرگان گفت: امیدوارم امسال تیم نتایج خوبی بگیرد و می‌تواند این نتایج خوب سنگ بنای اتفاقات آینده تیم برای سال‌های آینده باشد و از تیم خواستم که جایگاه خوبی را در لیگ امسال کسب کند تا بتوانیم در سال‌های آینده به طور ویژه‌تر در خدمت تیم باشیم چون این تیم یک سرمایه اجتماعی برای شهر هم محسوب می‌شود.

دادبود با تقدیر از رسانه‌ها به عنوان یاران تیم بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: امیدوارم در کنار هم امسال، یک سال متفاوت و خوبی را برای تیم ثبت کنیم.

وی در خصوص حمایت‌های مالی آینده از تیم، تاکید کرد: این دو و نیم میلیارد تومان با توجه به اتفاقاتی که افتاده و شاهد رشد قیمت‌ها بودیم به طور قطع نیازمند بررسی مجدد هستیم و بررسی مجدد را از آنجایی شروع کردیم که با مدیریت هزینه بتوانیم بودجه در اختیار را به نحو احسن استفاده کنیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: نگاه ما بر این است که بتوانیم نتیجه خوبی را برای تیم کسب کنیم و تا آنجایی که می‌دانم همکاران ما در مجموعه مدیریت تیم این است که از ظرفیت موجود حداکثر استفاده را بکنیم و ما هم تمام تلاش را خواهیم کرد که در صورت نیاز کمک‌های تکمیلی را داشته باشیم.

دادبود در خصوص آینده تیم، گفت: برای شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های عمومی تامین هزینه‌های مالی از این نظر مهم است که درباره نتایج تیم به یک دستاوردی برسیم و اگر این تیم به افزایش سرمایه‌های اجتماعی کمک کند به طور قطع این حمایت را در آینده نیز در دستور کار خواهیم داشت اما اگر نتایج خوبی را از این تیم داری کسب نکنیم به طور قطع اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

وی گفت: نظر ما بر این است اگر بخش خصوصی کنار ما قرار گیرد بهتر است که امسال این اتفاق رخ نداد اما از حضور بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

شهردار گرگان تاکید کرد: با یک برنامه‌ریزی منسجم‌تر با وجود این هوادارا و ساماندهی آنها و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی تیم می‌توانیم در حوزه اقتصادی هم از این ظرفیت اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.