1397-07-25 12:58
1896
0
57927
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

عملکرد ورزشکاران گلستانی در جاکارتا بی سابقه بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ورزشکاران گلستانی در بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا عملکرد بی سابقه ای از خود بر جای گذاشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، بهمن طیبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: ۲۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گلستان برگزار می شود که از ۲۶ مهر تا دوم آبان در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان با استاندار و نماینده ولی فقیه، افتتاحیه سومین دوره جام روستا قهرمان، پیاده روی بزرگ خانوادگی در گرگان و افتتاح پنج پروژه ورزشی شامل سالن چند منظوره روستای چنارلی مراوه تپه، پایگاه قهرمانی گرگان و جاده های سلامت در بندرترکمن، گرگان و علی آباد کتول از مهم ترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در گرگان است.

تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی در شورای اداری

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص عملکرد ورزشکاران گلستانی در بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا گفت: گلستانی ها در این مسابقات عملکرد بی سابقه ای از خود بر جای گذاشتند و موفق به کسب پنج مدال طلا و دو مدال نقره شدند.

طیبی تصریح کرد: در نظر داریم مراسم تجلیل از افتخار آفرینان گلستانی در بازی های آسیایی را در شورای اداری استان برگزار کنیم تا از آنها قدردانی کرده باشیم.

وی در خصوص وضعیت اشتغال قهرمانان ورزشی گلستان خاطرنشان کرد: ورزشکاران قهرمان برای اشتغال از طریق وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها معرفی می شوند و سپس به ادارات کل ورزشی و جوانان استان ها ابلاغ خواهند شد.

هیئت های ورزشی از میزبانی مسابقات بین المللی بهره برداری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص میزبانی مسابقات کشتی روز جهانی کودک گفت: این مسابقات بزرگ ترین رقابت کشتی دنیا در رده های سنی نونهالان و نوجوانان است، فدراسیون کشتی به دلیل برخی مشکلات قرار بود این مسابقات را لغو کند اما در نهایت توافقاتی با استانداری انجام شد تا آبان ماه این رقابت ها در گرگان یا بندرگز برگزار شود.

طیبی در خصوص مزیت های میزبانی گلستان از مسابقات ورزشی بین المللی بیان کرد: برگزاری این رقابت ها موجب کسب تجربه و مدال آوری ورزشکاران استان در سطح بین المللی شده و اماکن ورزشی استان هم تجهیز می شوند.

وی اضافه کرد: اعتبارات برگزاری مسابقات بین المللی خارج از اعتبارات هیئت های ورزشی است و هر هیئت ورزشی در گلستان که آمادگی داشته باشد اداره کل ورزش و جوانان برای میزبانی اقدام خواهد کرد و البته هیئت ها باید بهره برداری لازم را از میزبانی مسابقات بین المللی انجام دهند.

قول کمک به تیم فوتبال دارایی گز

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی برخی هیئت های ورزشی استان گفت: برای برگزاری انتخابات هیئت تیراندازی استان آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده ایم، برای انتخابات هیئت سوارکاری در انتظار نتایج استعلام کاندیداها هستیم و برای برگزاری انتخابات هیئت بولینگ و بیلیارد ۶ ماه قبل به فدراسیون نامه زدیم که هنوز پاسخی داده نشده است.

طیبی در خصوص تیم دارایی گز نماینده گلستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور اظهار کرد: دارایی گز تا کنون نتایج خوبی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گرفته و به مسئولان این تیم قول داده ایم که در حد توان کمک مالی  داشته باشیم.

وی با اشاره به قانون عدم به کارگیری بازنشستگان یادآور شد: اگر این قانون شامل حال مسئولان هیئت های ورزشی هم بشود از آن تمکین خواهیم کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.