1397-06-04 10:39
1724
0
56411
استقبال از قهرمانان گلستانی تیم‌های ملی کبدی؛

قهرمانان طلایی کبدی آسیا در آغوش پدر کبدی ایران/ استقبال پرشور مردم گرگان از فرزندان پرافتخار

اعضای گلستانی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان پس از کسب دو مدال طلای ارزشمند در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی پیش از ظهر امروز وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، هفت بازیکن در تیم ملی مردان، دو بازیکن در تیم ملی زنان، سرمربی تیم ملی کبدی مردان، سرپرست تیم ملی کبدی زنان و تنها بانوی ایرانی حاضر در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا جاکارتا اندونزی از استان گلستان بوده که پیش از ظهر امروز با استقبال باشکوه مسوولان و مردم وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شدند.

برخلاف انتظار بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان به رشته کبدی به دلیل حواشی پس از مسابقات کبدی آسیایی گرگان، محمدرضا مقصودلو پدر کبدی ایران و رئیس سابق فدراسیون کبدی که اهل استان گلستان است، امروز به استقبال طلایی‌های کبدی ایران آمد و با آغوش پدرانه از آنها استقبال کرد.

حضور استاندار گلستان، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، سرپرست هیات کبدی گلستان، اعظم مقصولو سرمربی اسبق تیم‌ ملی کبدی بانوان و مسوول کمیته فنی اسبق تیم‌های ملی کبدی نیز در فرودگاه گرگان از قهرمانان گلستانی تیم‌های ملی کبدی بخصوص بانوان موفق تیم ملی کبدی بانوان استقبال کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خوشحالم که سال‌ها تلاش جامعه کبدی به ثمر نشست و بالاخره دختران کبدی‌کار و پسران آینده‌دار کبدی کشورمان ثابت کردند لایق بهترین جایگاه‌ها هستند.

مقصودلو بیان کرد: از صمیم قلب برای کبدی ایران آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که شاگردان ما امروز بر سکوهای افتخار ایستاده‌اند.

گفتنی است، تیم ملی کبدی مردان و زنان ایران با حضور پررنگ نمایندگان گلستانی موفق شدند در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی علاوه بر شکست هندوستان به عنوان رقیب دیرینه کبدی ایران، به عنوان قهرمانی دست یابند و با مدال خوش رنگ طلا به کشورمان بازگردند.

براساس این گزارش، رئیس فدراسیون کبدی نیز در این سفر، همراه ملی‌پوشان وارد استان گلستان شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.