1397-05-13 12:22
1341
0
55808
باوجود وعده توخالی شهرداران گالیکش؛

نوجوانان افتخارآفرین گالیکش راهی یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی کشور شدند

باوجود وعده توخالی شهرداران گالیکش؛ نوجوانان افتخارآفرین گالیکش راهی یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی کشور شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه؛ تيم فوتسال آموزشگاه امام خمينی (ره) شهر گالیکش پس از قهرمانی در رقابت‌های آموزشگاه‌های گلستان برای نخستین بار به‌عنوان نماينده این استان راهی مسابقات كشوری شد.

از هفته گذشته رقابت‌های مرحله کشوری با شرکت 24 تیم به میزبانی شهر تبریز آغاز شد.

نوجوانان افتخارآفرین گالیکش در گام نخست نمایندگان اردبیل، سیستان و بلوچستان و زنجان را بااقتدار شکست دادند و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات شدند.

امروز نیز در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها نوجوانان فوتسال گالیکش بربر نماینده استان البرز قرار خواهند گرفت.

اما دراین‌بین موضوعی که کارد فنی و بازیکنان گالیکش را بسیار آزرده است خلف وعده شهرداران گالیکش و صادق‌آباد برای پشتیبانی این تیم پس از وعده‌های داده‌شده است.

چهار نفر از این بازیکنان اهل شهر جدید التاسیس صادق‌آباد گالیکش هستند؛ طی چند روز مكاتبه و تماس‌های تلفنی مسئول تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش با اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار صادق‌آباد قرار شد مساعدت‌هایی به این تیم داشته باشند؛ اما متأسفانه این وعده‌ها هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

همچنین پس از نامه‌نگاری با شورای اسلامی شهر گاليكش و ارجاع آن به شهردار؛ مدیران شهر گالیکش نیز به مطالبه ورزشکاران ترتیب اثری ندادند و نامه آن‌ها در بايگانی شهرداری خاک می‌خورد.

سؤال ورزشکاران از مسئولین شهری آن است؛ مگر نباید بخشی از بودجه شهرداری‌ها برای امورات فرهنگی و ورزشی هزینه شود؟!

شهرداری صادق‌آباد از ورزش باید حمایت کند یا تیم داری کند؟! (شهرداری صادق‌آباد نام تیم فوتبال این شهر که به زیرگروه استان صعود کرده را به شهرداری صادق‌آباد تغییر داده و آن را تحت پوشش خود گرفته است که به اعتقاد بسیاری جنبه تبلیغاتی دارد تا حمایت از ورزش و ورزشکاران ... با هزینه انجام‌شده برای این تیم می‌توان کمک بسیاری به ورزش و دیگر ورزشکاران صادق‌آباد کرد. )

فرماندار گالیکش نیز پس از امتناع از كمک نقدی به این تیم طی تماس تلفنی به ریاست اداره ورزش و جوانان لباس تیم اعزامی را فراهم کرد.

اعضای تیم اعزامی طی تماسی به نیلکوه از حمایت‌های رییس اداره ورزش و جوانان، دكتر غلامعلی شهمرادی، دكتر قربانعلی عرب، ولی خسروی طلافروش، مديران خوب مدارس امام خمينی (ره)، شهید آزاديخواه، شاهد، مطهره، شهید مطهری، حضرت خديجه (س) و در رأس آن‌ها مدير آموزش‌وپرورش گالیکش تقدیر تشکر کردند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.